Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

DS… CX… XM… Si acum noul Citroën C6

Aceasta limuzina Citroën este in acest moment cea mai socanta aparitie a clasei mari, in care activeaza un BMW seria 5, un Audi A6 ori Mercedes clasa E. 

Designul sau revolutionar cu linii socant de expresive si poate ciudate reprezinta raspunsul scolii franceze la dominatia clara a marcilor germane. Aceasta forma reprezinta ultima intinerire a marcii Citroen, dimensiunile generoase ale caroseriei care se aseamana cu cea a unui coupe si ultima generatie a suspensiei hidropneumatice Hydractiva, promit un nivel al confortului oferit pasagerilor cu adevarat imperial. 

Ampatamentul foarte mare de 2,9 metri asigura un habitaclu generos, cei de pe locurile din spate fiind tratati cu adevarat regeste. Calitativ interiorul depaseste aproape toate standardele existente, plansa de bord cu insertii de lemn de esenta imbinat cu insertii de crom, impreuna si cu tapiseria de piele a scaunelor si a fetelor de usi , fac din calatoria cu noul C6 o adevarata placere. Dimensiunile exterioare ale caroseriei se integraza normelor clasei mari, insa liniile acesteia ne aduc aminte de un vechi DS sau CX. 

Acestea fac din C6 o priveliste surprinzatore in trafic in mijocul masei banale de automobile normale. Ca tehnologie inca o data Citroen demonstreaza ca renumele sau inovator isi merita titulatura, sistemele electronice precum head-up display care proiecteaza virtual pe suprafata parbrizului informatiile esentiale soferului.

Cele din domeniul comunicatilor sau al sistemului de navigatie prin satelit intregesc aceasta oferta de high-tech ( inalta tehnologie).

Sisteme precum cel care te atentioneaza cand ai depasit linia continua sau farurile bi directionale cu xenon sunt dotari care se gasesc momentan numai la Citroen si fac din condusul unui C6 o traire nemaiintalnita. 

Din punctul de vedere al sigurantei, Citroen C6 cu cele sase airbag-uri dotare standard promite ca se va ridica la nivelul asteptarilor in cadrul testului Euro NCAP.

Ca motorizari, C6 va putea fi comandat pentru inceput doar cu doua propulsoare in configuratie V6, unul pe benzina de trei litri care dezvolta o putere maxima de 215 CP, si un foarte rafinat V6 HDI de 2,7 litri care dezvolta 208 Cp si un cuplu motor de 440 de Nm disponibili inca de la o turatie de 1,900 rpm. Amandoua motoarele sunt leagte la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte.

5 Martie 2005

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente