In ciuda faptului ca politicienii se prezinta lunar la cate un pasaj suprateran pe Centura Bucuresti, realitatea din teren este una complet diferita.
Pe actuala Centura Bucuresti din zona de Nord si pana in zona de Vest nu exista lucrari, nu se lateste drumul la doua benzi pe sens, nu sunt marcaje rutiere si nu exista echipaje de la MAI care sa dirijeze traficul in zonele de tipul dezastru la ora de varf.
In aceelasi timp, aceeasi companie de drumuri CNAIR lucreaza de zor la Oradea unde Centura Oradea-Autostrada A3 este aproape gata.
Acolo este tot Romania si banii sunt din aceelasi buget central, insa STRABAG are utilaje in teren si lucrarile se desfasoarea.
In zona Centura Oradea-Autostrada A3 traficul este de 500x mai mic decat cel din ZONA BUCURESTI, respectiv CNAIR trebuia sa finalizeze inainte Centura Bucuresti inainte de alte proiecte din tara.
Socul cel mai mare este ca cei de la CNAIR construisc acest drum pe langa rauri si prin lacuri de acumulare, si la Bucuresti sunt incapabili sa-l faca pe camp in linie dreapta fara forme de relief!
Da da… totul în București… nimic în țară
Cat timp Bucurestiul este Capitala Romaniei……da exact dupa Bucuresti!
Daca era Oradea Capitala spunem exact invers!
In Romania se pare ca e problema daca se face ceva fix pentru ca nu se face unde vor añto😅
Pai de ce nu faceti si la Bucuresti care este problema? De ce la Oradea se poate si ña Bucuresti nu ? Trebue da existe un raspuns. Dupa ce gasiti raspuns il apñicati si la Bucuresti si la Craiova si la Iasi si unde mai este nevoie.Spor la treba
Pentru ca suntem condusi de …..! Aici puneti voi ce vreti….. insa Bucurestiul ramane si Capitala oradenilor, clujenilor, craiovenilor sau iesenilor!
Nu este chiar așa prieteni dragi. La noi.. în Oradea, dacă nu termini e bai mare,nu merge cu lucrări lăsate baltă. Plus ca unde pui ca aici șefii de la primărie, judet, sau prefectura au toată populația în spatele lor. La București aveți băieți șmecheri care nu lasă sa se facă ceva. Ardealul este motorul României, Clujul de departe dar municipiile Oradea, Arad și mai încet Satu-Mare și Zalău vin din spate. Să vă și explic, Cluj a zis, facem metrou, Oradea vrea autostradă până în Viena (apropo dacă se termină drumul asta de legătură, Oradea are autostradă cu Europa, dar nu avem cu România… mare bai), în acest moment se lucreaza la 8 pasaje în centrul Oradiei??Arad vrea drum expres cu Oradea. Etc
Gigele, Kliugiul intr – adevar a zis, dupa care … basmul cu tinerete fara batranete si metrou la Kliugi e … apa pe Somes !
La Oradea se face fara fundație pentru asfalt, se construiește anapoda .. după nici un an centrura este peticită si dinnou cu gropi