Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Drula spune ca Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov nu se mai construieste sub conducerea guvernului PSD-PNL-UDMR

Fostul ministru al transporturilor Catalin Drula a anuntat astazi ca brasovenii mai trebuie sa astepte ani buni ca sa circule pe autostrada de la Ploiesti la Brasov.

PROIECTAREA AUTOSTRĂZII PLOIEȘTI-COMARNIC-BRAȘOV, BLOCATĂ
De 3 luni nu se mai întâmplă nimic pe acest proiect, pentru care am semnat contractul de proiectare în februarie.
Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, termen finalizare, catalin drula Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, grindeanu, autolatest
În 2021 trebuia să avem (cf. calendar contractual) traseul final aprobat și bătut în cuie, bazat pe cele două analize multi-criteriale faza 1 și faza 2. În plus, și investigațiile de teren preliminare realizate deja.
Nici măcar primul livrabil, analiza variantelor de traseu faza 1 (AMC1), nu a fost îndeplinit, deși când am plecat de la minister era programat pentru 14 septembrie.
Cât am fost la minister, contractorii erau ținuți din scurt, cu termene urmărite și ședințe de progres. Acum, pare că consultantul Consitrans își face de cap și e lăsat să ignore responsabilitățile contractuale.
Să aibă legătură asta cu numirea de către PNL ca președinte al Consiliului de administrație al CNAIR a omului lui Dan Voiculescu, chiar fostul director general timp de 6 ani al firmei Consitrans?
Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, termen finalizare, catalin drula Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, grindeanu, autolatest
Dle. Grindeanu, poate între două interviuri și trei plimbări pe șantiere, vă ocupați puțin și de proiectele mari de investiții. Mai ales că despre autostrada Ploiești-Brașov v-am întrebat la audieri și v-ați luat un angajament.
VEZI CUM ERA PROIECTUL LUI DRULA IN 2021:

„Până vom putea circula pe A3 între Ploiești și Brașov, există o serie de soluții pe care vrem să le implementăm împreună cu autoritățile locale, pentru fluidizarea traficului: construirea unor pasarele pietonale acoperite, cu lifturi sau scări rulante și modernizarea celor existente; sensuri giratorii și pasaje la Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal; o parcare nouă la Bușteni, în centru, astfel încât benzile de circulație să nu mai fie blocate de mașini care staționează”, a declarat Drulă.

Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, termen finalizare, catalin drula Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, grindeanu, autolatest

Conform licitației din SEAP, tot contractul are un termen de realizare de 107 luni, defalcat astfel:

– 30 de luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
– 6 luni pentru Proiectul pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC)
– 6 luni pentru Proiectul Tehnic de execuție

– 4 luni – asistență tehnică pe perioada licitației pentru execuție

– 61 de luni asistență tehnică pe perioada execuției lucrărilor

Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul și traseul autostrăzii vor suferi modificări majore față de variantele originale.

Un exemplu ar fi zona stațiunilor Bușteni și Sinaia unde noile documentații vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localitățile.
Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, termen finalizare, catalin drula Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov, grindeanu, autolatest

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente