Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dosar second hand Alfa Romeo 147! Test Drive Alfa 147 1.9 JTDM:Una bella machina!

Acesta din pacate nu este o noua generatie a compactei italiene ci doar un facelift, insa daca ne gandim mai bine acest model momentan nu are nevoie de un inlocuitor. 

Actuala generatie 147 este cu adevarat o masina construita cu dragoste, aici spiritul designerilor italieni impreuna cu cea mai avansata tehnologie in constructie de motoare fac din acest model un automobil care chiar daca se bate cu nume mai tari precum VW Golf, Opel Astra sau Renault Megane, reuseste printr-o frumusete latina sa se impuna in fata rigurozitatii germane(Golf si Astra) si al look-ului ciudat al francezului(Megane).

Noua Alfa 147 a suferit foarte multe modificari fata de modelul precedent, acum pe langa liniile caroseriei mai bine definite , calitativ 147 a crescut. Plansa de bord, in linii mari, aceiasi de la vechiul model, dispune de un material plastic cu mult superior precedentului. 

Pentru a arata nivelul tehnologic cei de la Alfa echipeaza contra cost noua lor compacta cu sistemul CONNECT Nav + sistem de navigatie de ultima generatie. Volanul multifunctional din lemn masiv si tapiseria din piele rafinata pot crea in interiorul noului 147 o ambianta de vis.

La capitoul motorizari noua Alfa sta si mai bine decat vechiul model, acum 147 putand fii echipata cu trei motoare Twin Spark pe benzina si trei diesel-uri moderne. 

Pentru Alfa Romeo tehnologia Twin Spark ( doua buji pe cilindru) inseamna ingredientul de baza tipic italian pentru un motor pe benzina sportiv. Cel mai mic este cel de 1,6 litri si dezvolta o putere maxima de 105 CP si un cuplu de 140 de Nm. 

Acesta poate impinge Alfa 147 pana la o viteza maxima de 185 km/h.Urmatorul motor este acelasi propulsor de 1,6 litri, care echipat cu un variator de faze electrohidraulic, ofera o putere maxima de 120 de CP la 6200 rpm.
Cel mai puternic agregat pe benzina este cel de doi litri si 150 de CP care poate fi legat si la cutia de viteze Selespeed secventiala , insa varianta manuala este mult mai sportiva.

Ajunsi la capitolul diesel noul Alfa arata din nou celorlalti constructori de motoare diesel de ce italienii au fost pionierii motoarelor cu aprindere prin compresie, si nu germanii sau francezii. Pe 147 este disponibil un singur motor de 1,9 litri in trei variante de putere. 

Astfel JTD-urile de 100 de CP si 200 de Nm si de 115 CP(275 Nm) nu dispun decat de injectie directa si o turbina clasica plus intercooler, in schimb varianta de top Multijet are doua axe cu came, turbo cu geometrie variabila si admisie variabila, elemente care fac din acesta al doilea cel mai bun motor diesel din segmentul de doi litri dupa cel de la BMW dar in fata TDI-ului lui VW de 140 de CP. 

Recent constructorul Fiat a castigat cu modelul sau mic Panda JTD titlul de cea mai buna masina din clasa mica echipata cu motoare diesel, premiu oferit de cea mai renumita revista auto care se adreseaza impatimitilor de motoare diesel respectiv Diesel Car Magazine. 

Acest exemplu demonstreaza ca motoarele JTD ale italienilor sunt printre cele mai bune din lume.
Noua Alfa Romeo 147 a devenit una dintre cele mai performante si dorite compacte europene, designul exterior, calitatea imbunatatita a fabricatiei si motoarele foarte performante fac din aceasta un concurent de temut pentru VW-ul Golf sau Opel-ul Astra. 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente