Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Detalii in premiera cu noul PHEV MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023-Autonomie de 640 km

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, un model hibrid plug-in care utilizează un motor rotativ ca generator, este lansat azi, în premieră mondială, la Salonul Auto de la Bruxelles.

MX-30 e-Skyactiv R-EV, test , pret, 0-100, motor wankel, mazda motor rotativ, cel mai bun mx30m autolatest, MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

Mazda MX-30, vârful de lance în programul de electrificare al modelelor Mazda, a fost lansat în 2020 și este  primul vehicul electric al companiei intrat în producție de serie, cu o versiune mild hybrid care s-a alăturat ulterior gamei de produse pe unele piețe non-europene.

Având drept concept ideea de „living true to myself” MX-30 oferă o senzație de condus pură și plăcută, prezintă un design exterior cu un aspect abordabil și familiar, precum și un habitaclu ce relaxează  mintea și spiritul  prin utilizarea unor materiale plăcute simțurilor – o combinație de elemente care fac ca timpul petrecut în mașină și experiențele trăite pe drum să inspire și să nască idei.

MX-30 e-Skyactiv R-EV, test , pret, 0-100, motor wankel, mazda motor rotativ, cel mai bun mx30m autolatest, MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

MX-30 e-Skyactiv R-EV este un model hibrid plug-in de serie care continuă să ofere clienților aceeași plus valoare ca modelul clasic MX-30, asigurând, concomitent, și noi opțiuni de utilizare a mașinii, întrucât vorbim de un vehicul electric.

MX-30 e-Skyactiv R-EV are o autonomie electrică de 85 km suficientă pentru deplasările zilnice precum și capacitatea de a folosi un generator pentru condusul pe distanțe lungi. Per asamblu, întreaga distanță este parcursă grație unui motor electric.

MX-30 e-Skyactiv R-EV, test , pret, 0-100, motor wankel, mazda motor rotativ, cel mai bun mx30m autolatest, MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

Mazda a optat pentru utilizarea unui motor rotativ la alimentarea acestui generator, profitând astfel de avantajul unic pe care îl oferă un m rotativ: acela de a produce randamentul necesar cu o unitate de putere mică.

Motorul rotativ 8C, dezvoltat recent, este încorporat alături de generator și de un motor de mare putere în compartimentul acestuia. Această mini centrală electrică împreună cu bateria litiu-ion de 17,8 kWh și cu un rezervor de benzină de 50 de litri, creează un sistem hybrid plug-in unic, cu o autonomie totală de deplasare foarte competitivă.

MX-30 e-Skyactiv R-EV, test , pret, 0-100, motor wankel, mazda motor rotativ, cel mai bun mx30m autolatest, MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

De asemenea, MX-30 e-Skyactiv R-EV este alături de cei cu un stil de viață activ, oferind pentru ei caracteristici cum ar fi: încărcarea normală la curent alternativ cu 2 sau 3 faze, încărcarea rapidă la curent continuu, priză de alimentare de 1.500 W și trei moduri de condus pentru a se potrivi diferitelor situații de mers: Normal, EV și Charge.

Test Drive in premiera cu Mazda MX-30 facelift 2022! Tehnica imbunatatita, design interesant, calitate de fabricatie si un pret incredibil

MX-30 e-Skyactiv R-EV, test , pret, 0-100, motor wankel, mazda motor rotativ, cel mai bun mx30m autolatest, MX-30 e-Skyactiv R-EV 2023

Mai mult, cu un motor electric puternic de 125 kW, modelul oferă performanțe de condus mult mai bune decât MX-30 BEV.

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Grozav randament! 85 km din 600 îi face de la priza, iar restul de 515 îi face cu cei 50 de litri de benzina din rezervor, adica cu aproape 10 litri/100km!!! Ecologica si economica! Probabil si “ieftina”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente