Romania este dupa cum bine se stie o tara importatoare de masini SH din Europa de Vest, insa acest lucru duce automat si la costuri de mentenanta extrem de mari imediat dupa achizitia masinii.
De obicei germanul de rand NU SCHIMBA uleiul in cutia automata in primii 180.000 de km pentru ca majoritatea unitatilor service de masa precum ATU sau Bosch Cars Service nu recomanda aceasta procedura daca masina urmeaza sa fie inlocuita la un anumit numar de km.
Cumparata de romani, acel BMW sau Audi cumparat SH trece prin mainile mecanicilor auto din Romania care din pacate nu stiu ce ulei sa puna in aceste transmisii, sau pur si simplu sunt fraieriti de catre garaje mici care stiu ele mai bine.
Nu prea gasim proprietari auto in Romania care sa mearga sa inlocuiasa uleiul din transmisie la reprezentanta pentru ca este mai scump, si ca mecanicul lui de cartier stie el mai bine.
Rezultatul este, evident o cedare a transmisiei care in aceste zile te duce la o reparatie in medie de 2.500 euro daca vorbim de o masina cu o transmisie AT uzuala.
SFATUL SPECIALISTILOR AUTOMATICGEARBOX
Nu puneti in cutia automata ulei recomandat de service-ul de cartier pentru ca acesta nu stie ce cutie are masina si ce tip de ulei este necesar.
Mergeti la un atelier care REPARA CUTII AUTOMATE si cereti ca schimbul de ulei din transmisie sa fie realizat GRAVITATIONAL fara utilizarea aparatului automat, iar uleiul sa fie cel gasit in cutie.
Adica, daca aveti o cutie ZF cumparati ulei ZF, o cutie Aisin ulei Aisin, cutie GM ulei GM, cutie Jatco ulei Eneos, cutie VW/Audi BorgWarner ulei VW etc.
Alegerea orcarui alt ulei de transmisie duce automat la o grabire a distrugerii cutiei si pentru faptul ca primul proprietar din Germania nu a realizat in 180.000 de km nici o revizie a transmisiei.
Acesta sunt principalele motive pentru care romanii “nu au noroc de cutii automate” atunci cand importa din Germania masini SH.
Automatic Gearbox SRL este singura companie agreata RAR care repara transmisii automate cu garantie legala!
NU SCHIMBATI ULEIUL LA APARATUL FLUSH
De partea cealalta au aparut asa zisele service-uri de cartier care si-au cumparat un aparat de schimb al uleiului extrem de costisitor insa care in realitate nu prea face treaba buna.
Acest sistem se numeste FLASH si reprezinta de fapt o scoatere FORTATA a uleiului din transmsia automata, lucru extrem de daunator pentru 99% dintre transmisiile automate care au peste 200.000 de km.
Spunem aceasta pentru ca particule fine sau NU de metal pot sa fie transportate de acest fash cu presiune direct in alta parte a transmisiei, lucru care poate duce la DISTRUGEREA COMPLETA A CUTIEI!
Adica toate depunerile din radiator si conducte se duc automat direct in cutie fara nici un filtru sau protectie pentru transmisie!
Unde schimbam uleiul in cutie de viteze automata in Bucuresti? Vezi AICI!
Articole Interesante
Telefon: 0723.528.323 0732.125.555
Email: automaticgearboxsrl@yahoo.com
Email: office@reparatii-cutii-automate.ro
Adresa: Str. Mehadia, Nr. 39, Crangasi , Sector 6,Bucuresti