Una dintre cele mai bune motorizari Dacia este cea de 1 litru cu injectie directa de benzina care afiseaza o putere maxima de 110 CP si un cuplu de 200 Nm.
Fata de versiunea cu injectie multipunct de 90 CP si 170 de Nm, acest motor de 110 CP nu poate sa primeasca o instalatie de GPL Tomasetto pentru ca are acea injectie directa de benzina cum era pe vechiul 1.2 TCe de 120-130 CP sau pe mai noul 1.33 TCe.
Fanii Dacia nu sunt lamuriti de catre producator pentru ca pe site-ul Dacia in fisa tehnica este mentionat faptul ca acest motor de 110 CP are injectie multipunct si in realitate se vedem in imagini ca are injectie directa unde pompa de inalte este vizibila chiar din primul moment cand deschizi capota.
Motorul de fata are o putere de 110 CP si are urmatoarele coduri Renault, Nissan, Dacia: HR10DDT 11011930R H4D470.
O instalatie de GPL pentru aceste motoare 1.0 TCe de 110 CP atat pe Sandero cat si pe Jogger are un pret mediu de 10.000 de lei, si instalatia merge in amestec ( adica consuma si benzina si GPL in aceelasi timp!).
Sfatul specialistilor este sa alegeti motorul 1.0 TCe de 90 CP fara GPL de fabrica, dupa care se monteaza o instalatie GPL Tomasetto cu 3 sau 4 ani garantie pentru ca cea de fabrica este problematica ( rampa din plastic care crapa, senzor MAP Landirenzo, ECU GPL integrat in ECU motor etc!).
Dacia Jogger 1.0 TCe de 110 CP cu injectie directa primeste o instalatie GPL Prins VSI-3 DI
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Când o să avem și Duster cu motor TCe de 1L cu 110 CP ,pt că avem Duster 0,9 TCe de 90 CP ? ? ?
Pe Duster au motor de 1.0 pe GPL și motor 1,0 și 110 cp.
Mi-aș cumpără sigur Dacia Duster 1.0 TCe de 110 CP .
Vreau un motor 1.6 16V.
Luați-va Duster cu motor turbo in 3 cilindri sa vedeți cum consuma ulei până într-un rulaj de 20.000 km!
Personal cunosc doua cazuri…
Urmeaza motorul de 0,5 l ,cu doi cilindri in doi timpi ,cu amestec de benzina si ulei ..si cu gaz daca vrea reno ..cu esapament scos in sus ,ca la tractoare ,norma de poluare Euro chix …
Vb de renault, de parca wv nu are motor de 1 litru pus pe golf, Golf plus, touran etc sau skoda pe Octavia sau ford pe focus, cmax și mondeo!!
De motoarele cu ”Raport de comprimare variabil”, nu ati auzit ?? . Cit timp veti mai fabrica motoare cu ”Raport de comprimare constant, NU veti obtine rezultate deosebite,din punct de vedere ; economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ . Amanunte pe pagina mea de facebook ,unde prezint prototip la nivel functional pe Dacia – 1300, ”Motor cu raport de comprimare variabil” ,cu doua trepte volumetrice controlate electric s-au electronic . Implementare pe orice motor otto si diesell. Rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere; economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ. Calitatea, asigura desfacerea !
Din pacate se doreste electrificarea fortata, adica orice avans tehnologic al motoarelor pe benzina sau diesel este anulat din faza de proiect!