Una dintre cele mai putin cunoscute masini chinezesti este modelul MG EHS Plug-in Hybrid, un SUV din clasa unui Hyundai Tucson, VW Tiguan sau Ford Kuga 2023.
Un asemenea model se vinde in Ungaria ( cel mai apropiat dealer de Romania) cu un pret mediu de 32.000 euro, pret in care este trecut TVA-ul nostru de 19%.
Si daca nu stiati, un MG EHS Plug-in Hybrid are sub capota un motor pe benzina cu 4 cilindri de 1.5 litri turbo de 162 CP/250 Nm, motor care este ajutat si de unul electric de 122 CP si 230 Nm, in total puterea cumulata fiind de 252 CP/370 de Nm.
Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in 6.9 secunde, iar transmisia este una automata electrificata cu 10 trepte.
Un detaliu important este faptul ca masina este PHEV, adica are un acumulator de 16.6 kwh care permite o autonomie de 55 km in modul EV.
Pretul de vanzare al masinii fara nici o reducere este de 32.000 euro, iar daca era vanduta in Romania primeai si RablaPlus de 6.500 euro, adica pretul final nu depasea suma de 25.550 euro.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
in ungaria tva-ul e de 27% pe care il poti deduce daca faci achizitia pe firma
Poti sa cumperi si pe persoana fizica fara TVA! Platesti doar TVA-ul nostru de 19% in Romania!
Aha, și servisul și piesele? Dacă ți o lovește, unde faci tinichelele? Cît durează? Vrăjeală
Casco…..si da o repari la orice service mai ales ca piesele vin din China mai repede pentru marcile lor decat pentru Renault, VW, Ford, Opel fabricate tot in China!
Cine plătește (chiar și redus) 25.500 euro pe o asemenea chinezărie nu a auzit vreodată de proverbul “sunt atât de sărac încât nu-mi permit lucruri ieftine”. Iar voi confundați produse concepute in Europa și fabricate in China cu produse concepute și fabricate in China
Am așa ceva. Merge și până la 70km cu o încărcare la trafic de oraș. Consumă între 16.5 și 22 kWh/100km în funcție de cât de mult se folosește AC și cât de tare o calci. Folosește doar vreo 12 kWh din cei 16.6 cât are bateria. Cu bateria goală consuma cam 6l/100km în oraș și 7 în afară. Când se descarcă bateria consumă cam cât un hibrid normal. În hibrid cu bateria încărcată consumă cam 5 l/100 km mixt.
In EV merge electric inclusiv la viteze de autostradă. În hibrid merge electric până la 30-40km/h după care pornește benzina. Sau pe benzina dacă se pornește încălzirea.
Media pe ultimii 15000 km e undeva la 15-16 kWh plus 0.8 l/100km. Încărcată în fiecare zi.
Multimedia e cam lentă și mai da erori dar e confortabilă și destulă mașină la banii ăia și dotări.
Mult mai multă tehnologie la bani de Duster.
Hai mai spune sa vada si romanii care inca cred ca VW mai produce masini!
Salut. Am posibilitatea sa cumpăr un ehs din 01/2023 Hybrid din Germania la 11000 cu ceva piese de vopsit
Are 38000 km
Credeți ca este rentabil?. Ar costa cu transport și reparat cam 13000
Românii, nu vor marfa de la chinezi, sunt mai europeni chiar și de cei din Franța . Nu vor sā fie acuzați de către Ursula ca sunt pro China. Singurul om care ia citit pe români și care e mai hot decât hoții de români este Nehamar. Āsta ia citit pe guvernanții mincinoși de aia le sta în cale.
Problema cea mai mare e calitatea interioarelor, e cu siguranță mediocra…
5 stele euroncap si despre calitate vorbesti cand vezi live…..nu pe internet!