Si cand spunem motor mai mare vorbim de fapt ca Renault a inteles ca motorizarea actuala 1.6 E-Tec de origine Nissan are o cilindree mult prea mica pentru o eficienta optima.
Asa ca toate masinile E-Tech vor renunta anul viitor la acest motor pentru unul nou de 1.8 litri aspirat cu ciclul Atkinson cuplat la un motor electric integrat in cutia realizata de Vitseco.
Asa ca in 2023 Dacia va avea sub capota un motor de 1.8 litri care este mult mai mare decat 90% din gama de motorizari TSI de la Volkswagen care inca mizeaza pe motoare mici 999 TSI sau gama 1.4 TSI.
Restul de motorizari mari 2.0 TFSI sau 3.0 TFSI sunt extrem de rar cumparate de catre clientii de masa.
Se pare ca francezii si romanii au inteles ca motorizarile de cilindree mica NU REPREZINTA o solutie pentru eficienta modelelor Hybrid si PHEV din viitor.
Acest motor provine din seria 1.8 TCe de 225 CP care echipa gama Renault Sport, acum acest motor renuntand la injectie directa si la sistemul de supraalimentare.
Noua motorizarea se numeste 1.8 SCe si va avea o putere de aproximativ 130 CP si 180 de Nm.
Pe poze și pe clipul video este motorul existent deja 1.8 Tce (nu Sce).
Corect! Nu are nimeni momentan imagini cu 1.8 SCe pentru ca este in etapa de dezvotare! Oricum blocul motor este aceelasi!