RAR este una dintre putinele autoritati ale statului care in cei 30 de ani de existenta este CRITICATA zi de zi de aproape toti cei care trec pe acolo.
Vedem ca in trei decenii RAR a ramas aceeasi autoritate plina de “ingineri” care nu gasesc seria VIN a masinilor si care trec cu vederea masinile care nu trebuie sa circule pe sosele.
De fapt RAR-ul controleaza oficial toate statiile de ITP, insa in realitate vedem pe sosea sute de mii de masini de tipul “cazane” care au trecut toate testele RAR pe baza de spaga. Montarea camerelor video de acum doi ani nu a rezolvat nimic!
Aceasta este situatia reala a celor de la RAR, autoritate care nu vede pe sosele masinile din 2015 fara DPF, insa vede noaptea in weekend doua BMW-uri E36 cu tobe sport sau jante care nu sunt trecute in talon si care au emsiii conform normelor!
RAR TREBUIE SA FIE DESFIINTAT!
Pentru a remedia problema generala a tuturor sucursalelor RAR din Romania este ca statul sa opreasca definitiv aceasta institutie! Adica sa-i dea afara pe toti “maretii” ingineri RAR si sa opreasca intreaga retea de unitati ITP care genereaza aparitia masinilor periculoase pe sosele.
Solutia este ca Guvernul Romaniei sa ceara ajutorul celor de la TUV si Dekra Germania care pot da sfaturi optime pentru infiintarea unui sistem diferit de verificare al masinilor din trafic.
Sedii noi de tipul Dekra care sa testeze masinile la fel cum se intampla in Germania, iar ITP-ul sa fie realizat doar la aceste sedii judetene!
Doar asa vom vedem cum dispar NEPOTISMELE din toate sediile RAR, vom vedea cum dispare masina care trece pe SPAGA si vom vedea cum statiile ITP se vor transforma in spalatorii auto pentru ca personalul de acolo doar pentru acest lucru este calificat ( lipsa studii superioare)!.
Si spunem asta pentru ca Romania are cea mai mare mortalitate pe sosele din Europa, mortalitate datorata atat Politie Rutiere care NU EXISTA in trafic, insa si a RAR-ului care permite sa treaca masini care trebuiau sa fie bune doar pentru REMAT!