Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia Duster 3 urmeaza sa fie produsa in Turcia in locul lui Megane si Clio-Romania pierde si gama Jogger pe langa Sandero

Dacia renunta treptat la productia de masini de la Mioveni Arges pentru ca francezii cer de mai bine de doua decenii autostrada Pitesti-Sibiu fara ca cei de la CNAIR sa tina cont de aceasta.

Acum putem spune ca Renault a decis ca noul Duster III urmeaza sa fie produs si in uzinele Renault Oyak din Turcia unde ies din productie modelele Clio si Megane.

Dacia Duster 3, renault duster 3, duster made in oyak, duster fabricat in turcia, jogger made in maroc, sandero maroc

Pentru prima data vedem cum francezii incep sa renunte la uzina din Romania mai ales ca deja de doi ani se produce in sute de mii de exemplare gama Sandero in uzina Renault din Maroc.

Dacia Duster 3, renault duster 3, duster made in oyak, duster fabricat in turcia, jogger made in maroc, sandero maroc

In prezent Renault spune ca noul Duster III Made in Turcia va avea sigla Renault, insa toti stim ca urmeaza sa fie mari diferente intre cele doua masini, respectiv la Arges urmand sa fie produsa o versiune IEFTINA cu materiale LOW-COST a lui Duster 3, iar un Turcia un Duster de top.

Noua Dacia Duster 3 ramane un SUV low-cost in ciuda unei imagini foarte bune pe piata-Versiunea Hybrid 140 poate costa cu dotari 30.000 euro

Uzina din Romania urmeaza sa piarda si gama Jogger in favoarea unei din Marc unde se produce 99% din gama Sandero.

Dacia Duster 3 2024, duster 3 vs concurenta, mg zs vs duster 3, mg hs vs duster, mokka vs duster, autolatest, test drive Dacia Duster 3 2024, calitate de fabricatie, calitate asamblare

In 2025 vom vedea cum Dacia nu va mai avea produse precum Duster 3, Jogge sau Sanderi produse in Romania pentru ca pentru Renault conteaza foarte mult infrastructura rutiera si Romania este ultima tara din UE la acest capitol!

Dacia Duster III si Dacia Bigster sunt aceeasi masina si utilizeaza platforma tehnica de Renault Clio

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Pisamas pe ea de infrastructură. Iertați greșelile de ortografie. Marocul sigur are și infrastructura, și drepturile omului, și cod fiscal stabil, susține comunitatea minoritară si guvernul ucrainean, le face pe toate

  2. Decizia vine ca urmare a altor considerente, nu neapărat lipsa infrastructurii…
    Statul român a compensat lipsa autostrăzii cu alte beneficii, de care multă lume nu știe.
    Pe de altă parte, consider că asta e puterea de dezvoltare a țării, știți bine că nu sunt bani in buget, România fiind nevoita sa se împrumute.
    Toate multinaționalele vor ceva dar acestea exportă profituri uriașe din România în același timp…
    Cu ce bani vreți să se construiască tot ceea ce doresc străinii?

  3. Cu banii pe care îi dă milioanelor de angajați la stat.Din banii pe pensii speciale care au ajuns la 1-2% procente din pib.

  4. Se apropie momentul de care tot spun de ani de zile. O sa zica RENAULT stop joc la Pitesti . Ne-am saturat sa fim luati de prosti de 20 ani. Mutam tot in Algeria, Maroc , oriunde numai aici nu. Ne-ati mintit suficient de mult si noi v-am crezut. Sa vad atunci pe unde mai scot politicieni camasa.

  5. Domnule Șerban, pentru mine nu funcționează șantajul…
    Luați în considerare faptul că nu există infrastructura necesară pentru Renault dar ajutoarele de stat nu contează?
    Mi se pare o șantaj mizerabil, toți vor sa mulgă din tara asta!
    Daca exista autostrada, sigur găseau alt neajuns…
    In alte tari nu comentează nimeni…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente