Producatorul national Dacia are conform clientilor mari probleme cu furnizorii de piese pentru ca masinile Dacia stau prea mult in service pentru acestea.
Un exemplu clar este cel al unui sofer de Dacia Duster 2 care avea nevoie de un far, insa masina sa a stat in reprezentanta Dacia Service 5 luni pana cand aceasta piesa a ajuns.
Suprinzator este faptul ca farul de Dacia Duster 2 se vinde la orice magazin de coltul strazii cu aproximativ 500 de euro, si este produs in uzina Valeo de la Timisoara.
Mai mult decat atat, un far de Duster produs de TYC in Tailanda sau un far produs de JOHNS au preturi la jumatate si ajung in orice service in maxim cateva zile.
Aceasta situatie este reala in service-urile Dacia pentru ca dealerii sunt fortati sa lucreze doar cu piese OE extrem de scumpe care au termene de livrare incredibil de mari, situatie care se regaseste pe factura data asiguratorilor din domeniu.
Nu contestam faptul ca un far OE Valeo de Timisoara este mai bun decat un far TYC de Tailanda, insa aici vorbim de rapiditatea cu care este reparata o masina, si nu trebuie uitat faptul ca orice piese poate sa fie inlocuita gratuit chiar daca este Made in China sau Tailanda.
Probleme majore cu service-ul DACIA
Întârzierile și problemele în service reprezintă o altă sursă de frustrare pentru proprietarii de Dacia Duster. Un caz concret este cel al unui client care a raportat că vehiculul său a rămas în service timp de cinci luni din cauza lipsei unui far de schimb.
„Sper să nu ai nicio urgență rutieră. Mașina mea Duster este în service de 5 luni, deoarece producătorul de mașini nu poate furniza un far de schimb! Nu au în stoc și așteptăm, nu știm ce, dar așteptăm! Poate la sfârșitul verii mașina mea va fi reparată”, a relatat clientul frustrat.
Romanii continua sa fie nemultumiti de fiabilitatea modelelor Dacia Logan 3 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI