Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia a inceput sa ceara romanilor pentru versiunea Duster 1.2 TCe cu 3 pistoane Adventure peste 32.000 euro

Si ca sa intelegem mai bine cum sta situatia, un banal Duster 1.2 TCe 130 CP 4×4 cu dotari optionale ajunge sa fie comercializat deja cu un pret de 27.355 euro TVA inclus, un pret extrem de mare pentru o masina cu un motor cu doar 3 pistoane.

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

In plus fata de acest pret cei de la Dacia vor sa platesti in plus inca 5.000 euro pentru pachetul Adeventure care are jante de tabla cu anvelope low-cost plus doua bucati de tabla montate drept scut sub baia de ulei si sub diferentialul spate.

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

Din pacate Dacia nu ofera un scut metalic care sa protejeze intreaga suprafata a caroseriei, situatie obligatorie pentru cei care fac off-road serios, insa aici trebuie aratat faptul ca scutul de metal din fata diferentialului scade de fapt garda la sol a masinii.

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

In total, un Duster cu celebrul motor 1.2 TCe cu 3 pistoane si pachetul Adeventure ajunge la un pret de vanzare de peste 32.000 euro, pret care din pacate nu include o transmisie automata sau o putere maxima de peste 130 CP.

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

De asemenea nu intelegm de ce Dacia a pus un colant pe aripa care reprezinta un urs in timp ce prin padurile tarii avem si cerbi, lupi sau chiar si rasi, animale in mare parte care sunt intalnite doar in padurile din Romania.

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

Dacia Duster 3 Adventure 1.2 tce, Dacia Duster 3 Adventure 32.000 euro, pret romania, duster de 32.000 euro cutie manuala, duster 1.2 tce 3 pistoane, autolatest

Noua Dacia Duster 3 ramane un SUV low-cost in ciuda unei imagini foarte bune pe piata-Versiunea Hybrid 140 poate costa cu dotari 30.000 euro

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

18 COMMENTS

  1. Zgomotoasa în habitaclu , suna a gol și cu trei pistoane nici la drujba nu e bun motorul , eu unul nici 10000 euro nu dau pe o mașină cu 3 pistoane , e pt.necunoscatori singurul motor fiabil era 1.5dci !

  2. Super, îmi cumpăr două, una hibrid și alt 4×4, să moară dușmanii dr ciudă! Și iubitorii de chinezării…

  3. Prost e cine dă, nu cine cere.
    Un tucson cu 1.6 gdi hybrid 160 cai automat e pana in 30000 echipare style si 2wd. Daca mai pui vreo 4000 iei 4wd si 215 cai. Garantie mai mare, putere mai multa, calitate mai buna, materiale mai bune.

  4. Ok,am înțeles,ceri prețul respectiv, (vorba aia, nu i prost cine cere ci cine dă)dar, printre altele, mi a sărit în ochi un lucru: băi ceri un asemenea preț și te zgârcești la 20 de centimetri de cauciuc la presurile din spate ??? Păi urca omul cu praf,cu noroi,cu zăpada și-i spânzură vârfurile picioarelor sub scaunele din față, în afara preșurilor (de pe spate) și se scurge apa pe pâsla de sub preș și mucegăiește și începe să putea a mucegai în mașină, băi da chiar așa va mâncați de sub cur ?

  5. Nu-i prost cel care cere..este cel care da banii astia pe un jeg de masina. Cu un efort suplimentar cumperi o Toyota Rav4 Hybrid care ingroapa 1o dustere.

  6. Pretul este mare si incet incet Dacia a ajuns de la un automobil ieftin la unul care se compara ca pret (si dotari e adevarat) cu modele de marci consacrate. Prin comparatie, sa dai pe o masina cat pe un apartament, e o mare porcarie mai ales avand in vedere devalorizarea rapida a unui automobil. Dacia a evoluat, clar, dar in ultima vreme a ,, sarit calul,, in privinta pretului. Daca e corect sau nu pretul, piata va decide.

    • Dacă ar arata ca în prima poza publicitara (cu fata sub mașină și aceleași cauciucuri), merită 30000 eur, cu tot cu fata. De altfel, sunt mașini off road la 30000 consacrate. Mărcile de renume din USA, UK, Germania, Japonia, Coreea nu vând off road cu brizbriz, sunt facute pt off road. Au modele care costă cât un apartament de 4 camere, dar nu off road. Dacia a făcut un model, cum se spune “tiganie*

  7. E minunat, băieții se pricep la ridicat prețul, dar de 30 de ani nu sunt în stare să pună al doilea keder pe uși. Pentru antifonare mai bună, să nu între praful în mașină. Asta e România.

    • Motorul ăla de drujba cum ii ziceți majoritatea este superior multora mai mari. Pe majoritatea de aici va tâmpește foamea și datoriile dar faceți rate pentru benzina și să vă reparați cazanele de țuică aduse din germanica dar visați V8.

    • In nici un caz, fiecare face ce doreste ca bugetul sau, noi doar aratam ca exista si optiuni mult mai sigure la un produs low-cost cu un pret mare!

  8. Prost nu este cine cere, prost este cine da atâția bani pentru o drujbă..cu asemenea motoare pe conserve nu ar trebui să se vândă nici una.. de ce nu fac motoare cu un piston ca au mai mult loc pentru bagaje

  9. IN POZE ARATA A DUSTER DAR IN REALITATE ESTE UN PIC MAI MARE CA SPRING.. VETI VEDEA CA ASA E… MA PI. PE RENAULT…

  10. Când bani sunt nemunciți sau câștigați prin inginerii financiare la limita legii,un preț de 32000 de euro dați pe o mașină care conform politicilor comerciale ale grupului Renault este supraevaluată nu par chiar așa multi.Dar când bani sunt munciți din greu sau ai luat un credit cu dobânzile din Romania,prețul de 32000 euro plătiți pentru o mașină cu componente lowcost,cu un jeg de motor in trei pistoane care pentru a obține ceva performanta lucrează la limita superioara a parametrilor constructivi,fara rezerva de putere și performanță,deci cu un ciclu de viață relativ destul de redus, indiferent de opiniile unor autointitulați specialiști în domeniu, plătiți pentru o reclamă falsa prețul este exagerat de mare mai ales când pe piață se găsesc autoturisme superioare la toate capitolele la preturi asemănătoare sau comparabile. Dacă pentru uni falsa ecologie este cel mai important lucru din viața lor cenușie,pot sa doneze orice suma concernului Renault!În fond fiecare face ce consideră cu banii săi. Joaca la păcănele,cumpăra mașini de o calitate îndoielnică la preț de mașină premium,îi cheltuie prin crâșme sau pe iarbă și prafuri.Nu poți să faci ceva in placerea omului!

  11. Da,se găsesc prosti în Europa de dincolo de Viena,nu?
    Și uite așa mai pierd o cârcă de clienți!
    SUV în 3 pistoane……

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente