Si asta nu o spunem noi, ci chiar germanii de la AutoBild care au testat cateva dintre cele mai vandute masini electrice ale momentului in regim de autostrada.
In urma acestor teste reale jurnalistii au descoperit faptul ca noua Škoda Enyaq iV60 are mari probleme cu autonomie pe autostrada la o viteza legala de 130 km/h, modelul putand parcurge doar 232 km cu “un plin de baterie”, in timp ce distanta reala de la Bucuresti centru si pana la Constanta centru depaseste distanta de 235 km.
Mai mult decat atat, testul realizat de germania a fost la o temperatura exterioara de 22 grade Celsius, adica masina nu a folosit nici caldura nici sistemul de aer conditionat, respectiv acum cand temperatura medie este sub 6 grade Celsius autonomia are mari sanse sa mai scada cu 30% fata de cea de 232 de km.
Pe scurt, iar in Romania cu o Škoda Enyaq iV60 nu poti ajunge de la Bucuresti si pana la Constanta fara sa te opreste inca 2 ore sa o alimentezi.
Tehnic, noua Škoda Enyaq iV60 are o baterie de 58 kwh si un motor electric de 179 CP, adica este o masina care trebuie sa fie utilizata doar in oras, greutatea sa maxima si consumul mare 17.8 kwh/100 de km.
O asemenea Skoda are un pret de vanzare in Romania de 45.991 euro fara dotari optionale.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI