Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

CNAIR vrea sa largeasca A1, A2 si A3 insa nu vrea sa refaca rusinea nationala, celebra Centura a Bucurestiului

Se pare ca Bucurestiul impreuna cu Ilfovul sunt sortite esecului economic pentru ca cea mai puternica zona din Romania nu are nici acum in 2023 o centura pe doua benzi pe sens.

Se pare ca actuala guvernare PSD-PNL-UDMR, ca si predecesoarele sale nu au dorit realizarea centurii Bucuresti timp de 33 ani de la Revolutia din 1989.

largime autostrada a1 a2 si a3, cnair incompetenta, drdp incompetenti, trei benzi autostrazi, centura bucuresti, rusine natioanala CB 2023

Toti cei care au fost la guvernarea Romaniei au dat dovada de incompetenta crasa la capitolul constructie de infrastructura rutiera, lucru care se vede cel mai bine pe actuala Centura de la Bucuresti realizata de Alecsandu Ioan Cuza.

CNAIR VREAU LARGIREA AUTOSTRAZILOR CARE INTRA IN CENTURA BUCURESTI

Lărgirea la 3 benzi a autostrăzilor se prevede a se realiza pentru următoarele sectoare de drum:

largime autostrada a1 a2 si a3, cnair incompetenta, drdp incompetenti, trei benzi autostrazi, centura bucuresti, rusine natioanala CB 2023

-Autostrada A1 Bucuresti – Pitesti integral (109,6 km)

– Autostrada A2, pe sectorul de drum cuprins între București – Fundulea – Autostrada A3, pe sectorul de drum cuprins între Moara Vlăsiei

– Dumbrava Obiectivul general al proiectului constă în sporirea eficienței tehnico-economică a rețelei de transport din România și în îmbunătățirea vitezei de călătorie și condițiilor traficului de mărfuri.

– Durata contractului este de 18 luni, din care proiectantul trebuie să realizeze atât expertizele tehnice, cât și studiile de fezabilitate.

largime autostrada a1 a2 si a3, cnair incompetenta, drdp incompetenti, trei benzi autostrazi, centura bucuresti, rusine natioanala CB 2023

– Sursa de finanțare este constituită din fonduri externe nerambursabile.

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu nu a vizitat nicidata vechea Centura a Capitalei, respectiv zonele unde se merge pe o banda pe sens fara marcaje, adevaratul “cancer” al infrastructurii din Capitala Romaniei.

largime autostrada a1 a2 si a3, cnair incompetenta, drdp incompetenti, trei benzi autostrazi, centura bucuresti, rusine natioanala CB 2023

O alta dovada de incompetenta la CNAIR este faptul ca acestia doresc sa refaca Transfgarasanul DN7C , o sosea pe care se circula doar cateva luni pe an!

Mai jos vezi cum arata profesionalismului CNAIR, respectiv Autostrada A10 care deja este surpata la foarte putin timp de la deschidere.

s

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

    • Prietene bati campii degeaba! Noi merge in continuare pe Centura Bucuresti aia cu o banda pe sens din 1990 incoace!
      A0 cand o sa fie gata peste 3 sau 4 ani o sa mergi pe portiuni care dau tot in vechea centura!
      Lasa pesesdisemele si penelismene pe aici!

  1. Ar fi fost mai bine ca centura București să se fi construit cu 3 benzi pe sens, ca la Budapesta
    …! Nu să se bage banii pe Transfăgărășan!

  2. Până una-alta să ne bucurăm că se face A0, pentru după ce îi dau drumul iar trecem la înjurături. De ce? Din cauza trecerilor de pe o autostradă pe alta. La intersecția A0-A2 bretelele ce coboară pe sub A0 se intersectează cu bretelele care urcă pe sub A0. Acum nu pare a fi o problemă, dar peste câțiva ani va fi o problemă enormă. Se putea rezolva foarte simplu, dar nu i-a dus mintea pe proiectanți.

  3. Lărgesc la 3 benzi autostrăzile mai vechi, iar A7 o construiesc cu două benzi, desi ar fi mult mai simplu să o facă direct cu trei benzi. O prostie, acela e unul dintre cele mai aglomerate trasee din Ro.

  4. Hotii penalii coruptii plagiații incompetenții in frunte cu uslistii 2.0 ,în special cu mașcaricii principali.La vot fraților numai uniți putem face curățenie în 2024♥️🇷🇴🇷🇴🇷🇴♥️

  5. Corect spus. A0 este pentru trecători care merg la vama ori în port, centura va fi folosita intens de muritorii de rând plus TIR-urile care incarca și descărca la firmele apărute din împrejurimi. In plus Bucureștiul are nevoie de noi ieșiri din oraș. Foarte multi lucrători vin in fiecare zi la serviciu din afara.

  6. Șoseaua de centură a Bucureștiului, a fost construită pe timpul Regelui Carol I, nu a lui Cuza. Nu mai manipulați cetățenii că și așa sunt peste 40% analfabeți funcționali.

    • Centura a fost construita in 1885-1899, la exact 20 de ani dupa domnia lui Alexandru Ioan Cuza, persoana care a pus bazele statului unitar și modern român: Țară nouă, legi noi!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente