Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

CNAIR-Traficul de pe Drumului Expres Craiova-Pitesti DX12 este de 100 de ori mai mic decat cel de pe Centura Bucuresti

In urma cu cateva ore incompetentii de la CNAIR au deschis cu mare fast si prezente politice la fata locului a unui banal tronson al drumului expres Pitesti-Craiova.

Drum Expres Craiova-Pitesti DX12, centura bucuresti, trafic real cnair centura bucuresti, trafic real dx12, pustiu pe dx12, bucuresti autoatest

Toate bune si frumoase, insa tu ca mega companie de stat cu miliarde de euro in buget sa faci un drum care are volori de trafic inferioare Centurii Bucuresti inseamna ca dai dovada de nepricepere sau incompetenta crasa.

Toti ministrii de la transporturi care subordoneaza CNAIR si CNADNR pana acum cativa ani, au trecut pe dreapta lucrarile la una dintre cele mai importante sosele din Romania, respectiv pe actuala Centura a Municipiului Bucuresti se circula ca in anii 50 cand nu erau nici macar 10% din masinile si camioanele din traficul din prezent.

Drum Expres Craiova-Pitesti DX12, centura bucuresti, trafic real cnair centura bucuresti, trafic real dx12, pustiu pe dx12, bucuresti autoatest

Nu spunem ca Oltenia nu are nevoie de un drum expres sau o autostrada, insa sa faultezi din punct de vedere al infrastructurii cea mai puternica zona economica din Romania ( Bucuresti si Ilfov), inseamna rau vointa din toate punctele de vedere.

Drum Expres Craiova-Pitesti DX12, centura bucuresti, trafic real cnair centura bucuresti, trafic real dx12, pustiu pe dx12, bucuresti autoatest

CE TREBUIA SA FACA CNAIR SI TOTI MINISTRII TRANSPORTURILOR DIN 2007?

In primul rand incepand cu anul aderarii la UE trebuiau sa construiasca autostrada Pitesti-Nadlac, adica sa fie gata autostrada pe Valea Oltului si cei 15 km de la Margina.

In aceeasi perioada Bucuresitul trebuia sa aibe deja doua centuri ocolitoare la nivel de autostrada fara intersectii sau treceri de pietoni cum vedem in prezent.

Bucurestiul trebuia cu ajutorul CNAIR sa intrsecteze aceste doua centuri ocolitoare CB1 si CB2 cu zeci de poduri care sa permita traficului din sectoarele Capitalei sa intrsecteze cele doua ring-uri.

Drum Expres Craiova-Pitesti DX12, centura bucuresti, trafic real cnair centura bucuresti, trafic real dx12, pustiu pe dx12, bucuresti autoatest

Adica un sofer din Berceni sa nu fie nevoit sa taie tot Bucurestiul in 2 ore ca sa ajunga la A1 in zona Militari, sau un sofer din Chiajna sa nu taie tot Bucurestiul ca sa ajunga la Pallady sa iasa pe A2 spre Constanta.

Daca CNAIR avea aceste trei proiecte in practica dezvoltarea Capitalei si a Ilfovului erau si mai pronuntate pentru ca investitorii din Vest nu vin in aceasta zona pentru ca nu au infrastructura rutiera sa-si transporte marfa! Germanul, francezul sau italianul bnu vrea sa stea 2 ore pe Centura Bucuresti bara la bara.

Drum Expres Craiova-Pitesti DX12, centura bucuresti, trafic real cnair centura bucuresti, trafic real dx12, pustiu pe dx12, bucuresti autoatest

Si abia atunci, CNAIR putea sa inceapa lucrarile la autostrada Pitesti-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes ( autostrada nu drum express pe saracie!), sau autostrada Bucuresti-Iasi!

Rusinea Nationala Centura Bucuresti, Drumul Expres DEx12 Craiova - Pitești, deschidere centura slatina, gropi marcaje cb, cnair, autolatest

Vez aici harta incompetentei CNAIR unde se vad lucrarile oprite la Centura Bucurest!

VEZI CE SCRIAM IN 2009?

Totul despre viitoare centura a Bucurestiului

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Dezvoltarea polarizata a Romaniei are si acest efect, nu poti pompa 30 de ani bani doar in Bucuresti si sa vii sa spui ca nu ai infrastructura, cresterea Bucurestilui e nenaturala, infrastructura e pentru toata tara

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente