Dupa doar cativa ani de prezenta in Occident compania chineza Lynk & Co detinuta de Geely a anuntat astazi ca urmeaza sa fie prezenta in alte 12 tari din Europa printre care si Romania.
Nu se cunosc detalii referitor la importatorul de la noi din tara, insa cu siguranta nu vom vedea masinile Lynk & Co in parteneriat cu Volvo care este importat separat de catre Forum Invest.
Lynk & Co a lansat recent un nou model electric care trebuie sa reprezinte o solutie pentru Tesla, insa lipsa de imagine si lipsa unei retele vor face vanzarile Lynk & Co probabile in Romania.
Lynk&Co 01 este noul SUV al chinezilor de la Volvo bazat tehnic pe XC40 Recharge
Si asta daca tinem cont de faptul ca Geely detine Volvo in Romania si nu reuseste sa vanda masini electrice nici macar cu preturi mai mici decat Tesla Romania.
Toate masinile Lynk & Co sunt produse in China si au o tehnica indentica cu cea de la Volvo.
Modelul care se vinde in prezent cu un oarecare succes in Vest este Lynk & Co 01, model PHEV care din pacate urmeaza sa fie inlocuit de modele 100% electrice.
“The initial launch in Greece and Romania is just the beginning, with plans for further expansion into Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia, Bosnia-Herzegovina, Montenegro, North Macedonia, Kosovo, Albania, and Moldova by the end of 2024.”
Volvo aduce in Europa mini SUV-ul chinezesc Lynk & Co 01 2021 de peste 42.000 euro
PRO
Acumulator mare de 17.8 kwh
Are 5 stele EuroNCAP
CONTRA
Calitate slaba de fabricatie tipica masinior chinezesti
Marca Lynk & Co nu exista momentan in Romania
Motor mic cu 3 cilindri pe benzina
Consum mare cand masina merge pe benzina
Reprize foarte slabe
Nu exista nici un service in Romania
Nu poti sa-i faci revizii sa pastrezi garantia
Nu exista piese de schimb daca se strica
Nu poti sa-i faci asigurare in Romania