Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Chinezii aduc in Europa citadina MG3 care este mai ieftina si mai performanta ca o Dacia Sandero

In timp ce Dacia a renuntat la productia modelului Sandero in uzina de la Pitesti pentru a favoriza uzina Renault din Maroc, chinezii nu asteapta si vin in Europa cu o citadina extrem de atragatoare.

MG3 compact, pret MG3 2023, drive test MG3, made in china MG3, dacia sandero vs MG3, autolatest, 1.5 aspirat MG3 2023

Este vorba de gama MG3 compact care este produsa in China si care are sub capota un motor clasic cu 4 cilindri in linie de 1.5 litri si 106 CP, motor pe care se poate monta fara probleme si GPL.

MG3 compact, pret MG3 2023, drive test MG3, made in china MG3, dacia sandero vs MG3, autolatest, 1.5 aspirat MG3 2023

Consumul mediu este de 6 litri la 100 de km, insa chinezii vin pe piata cu un motor aspirat clasic fara injectie directa pentru a afisa o fiabilitate mult mai buna decat cea a motoarelor europene cu 3 cilindri.

MG3 compact, pret MG3 2023, drive test MG3, made in china MG3, dacia sandero vs MG3, autolatest, 1.5 aspirat MG3 2023

Un MG3 cu acest motor are o garantie de 7 ani sau 150.000 de km fie ca este cuplat la o cutie manuala fie la una automata clasica.

MG3 compact, pret MG3 2023, drive test MG3, made in china MG3, dacia sandero vs MG3, autolatest, 1.5 aspirat MG3 2023

Pretul de vanzare al modelului cu dotari de top  este de 15.300 euro, pret care este cu pana la 4.000 euro mai mic decat cel al unui Sandero cu echipamente asemanatoare.

MG3 compact, pret MG3 2023, drive test MG3, made in china MG3, dacia sandero vs MG3, autolatest, 1.5 aspirat MG3 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

9 COMMENTS

  1. Nu arata rau masina dar nu e prea originala;spatele arata ca un Fiat Punto.Si e joasa…
    Apoi foarte posibil ca partea mecanica sa puna probleme.Service unde ?Va bazati voi pe fiabilitatea motoarelor chinezesti ?
    Dupa mine cifrele sunt umflate rau ;6L/100 pt un motor clasic de 1,5 L e doar in vise.Eu am avut motor japonez aspirat,clasic de 1.2L pe un Suzuki mic si abia scoteam asa ceva(si mild hibrid-Ignis).Am Sandero din asta “nefiabil” in 3 pistoane si am consum mediu 5,5 L fara sa-l menajez.E drept nu a prins inca iarna dar a facut si Grecia(cu rulat la blana pe autostrazi) si alte plimbari prin tara(tot asa cu autostrada,urcari grele-TransRaraul,etc).Eu nu cred ca va exista macar un roman care sa cumpere asa ceva in detrimentul lui Sanderica,chiar daca nu mai e fabricat in Romania nici asta…

    • Nu stiu ce sa zic. Am avut cu ani in urma o FABIA, varianta lunga, motor 1.4 aspirat 68 cp. Ca si consum, in afara, mers bland, cu AC ul activat ,nu reuseam sa scot consum mai mic de 6 litri. In prezent am LOGAN,model 2015, motor aspirat 1.2 16v, cumparat de nou din reprezentanta si scot fara probleme in afara cu mers bland consumuri de sub 5 litri la 100 km. Mai trebuie sa mentionez ca FABIA era si veche, undeva la 152000 km camd am cumparat-o si 183000km cand am vamdut-o

  2. Și unde le reparăm când se strică ceva? Că o să se strice, made in PRC. Piese de schimb, componente și toate alea, au nevoie și de un lanț de service pentru ele.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente