Chevrolet la nivel mondial Anul trecut, Chevrolet a fost singura marca auto din topul primelor cinci marci la nivel mondial care a reusit sa Isi sporeasca cota totala de piata – reprezentând aproximativ 5,8 % din numarul de autovehicule vândute la nivel global. Aprecierea fata de marca Chevrolet a continuat sa creasca si de-a lungul primelor trei luni din 2011, trimestru In care compania a Inregistrat, fata de aceeasi perioada a anului trecut, profituri substantiale din vânzarile Inregistrate pe patru din cele cinci piete principale, incluzând
: – In Statele Unite, Chevrolet a vândut 416.505 autovehicule In primul trimestru, o crestere de 23%. In luna februarie, Chevrolet a fost marca cu cel mai mare volum de vânzari din Statele Unite. – In China, Chevrolet a vândut un numar record de 159.303 autovehicule In primele trei luni ale anului, o crestere de 17%. – In Brazilia, Chevrolet a vândut 142.734 autovehicule In primul trimestru, o scadere cu 9% comparativ cu vânzarile record ale marcii In primul trimestru al anului 2010. – In Mexic, Chevrolet a vândut 37.291 autovehicule In primul trimestru, o crestere de 12%. – In Argentina, Chevrolet a vândut 34.103 autovehicule, o crestere de 21% pentru primul trimestru.
Chevrolet a Inregistrat trei niveluri record de vânzari pe aceasta piata sud-americana, cea mai mare cifra de vânzari a marcii pentru lunile ianuarie, februarie si martie. In Europa, Chevrolet a vândut un numar total de 112.482 autovehicule, o crestere anuala de 7%. De-a lungul acestui interval de timp, Chevrolet si-a marit cota de piata In noua piete europene, vânzarile marcii dublându-se In Danemarca si Turcia, cifra de vânzari crescând In Franta si Rusia cu 80%, respectiv 51%. Se estimeaza ca dezvoltarea la nivel global a companiei nu se va opri aici.