Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cehia a crescut oficial viteza maxima pe autostrada la 150 de km/h! In Romania se circula tot cu 150 de km/h, insa ilegal

In urma cu ceva vreme Parlamentul Cehiei a adoptat in premiera legea care creste viteza maxima pe autostrada de la 130 de km/h pana la 150 de km/h.

viteza maxima de 150 km/h pe autostrada, cehii au votat cresterea vitezei maxime pe autostrada, bulgaria 140 de km/h, polonia 140 km.h, autolatest, limite viteza legala autostrada, romania 130 de km/h

Specialistii au descoperit ca diferenta de 20 km/h este irelevanta cand ne uitam la rata accidentelor, insa statul primeste mai multi bani pentru ca masinile consuma mai mult, iar soferii sunt multumiti pentru ca ajung la destinatie mult mai repede.

Din pacate, in Romania viteza maxima pe autostrada este de 130 km/h, insa toti soferii merg cu peste 140 pentru ca nu avem politie rutiera sa-i sanctioneze.

viteza maxima de 150 km/h pe autostrada, cehii au votat cresterea vitezei maxime pe autostrada, bulgaria 140 de km/h, polonia 140 km.h, autolatest, limite viteza legala autostrada, romania 130 de km/h

Mai mult decat atat, in Romania o masina parcurge 200 de km pe autostrada mult mai repede decat in Germania pentru ca la noi se circula cu mult peste viteza legala si nu exista limite de viteze.

viteza maxima de 150 km/h pe autostrada, cehii au votat cresterea vitezei maxime pe autostrada, bulgaria 140 de km/h, polonia 140 km.h, autolatest, limite viteza legala autostrada, romania 130 de km/h

Tot specialistii spun ca cele mai grave accidente pe autostrazi se intampla cand viteza este mai mica de 130 km/h, de vina fiind soferii doar care nu respecta regulile de circulatie ( nu pastreaza distanta regulamentara, trec peste benzi fara sa se asigure, merg prea incet pe banda II etc!).

viteza maxima de 150 km/h pe autostrada, cehii au votat cresterea vitezei maxime pe autostrada, bulgaria 140 de km/h, polonia 140 km.h, autolatest, limite viteza legala autostrada, romania 130 de km/h

Italia si Cehia cresc viteza maxima pe autostrada la 150 de km/h! Sa mergi cu 130 de km/h 1.000 de km este o tampenie

s

 

Articole Interesante

Alte Stiri

17 COMMENTS

  1. Trebuie făcut ceva și pentru a ridica limita de viteză în localități! Este inadmisibil să faci un drum de 400 km în 7 ore pentru că drumul trece prin sate care se înșiră ca mărgelele pe ață!

  2. Probabil că au autostrăzi curate și fără denivelări și de asta își permit. La noi e jale, plus că 2 benzi dintre care una cu camioane sau “melci” de tot felul, plus șoferii ce fac slalom fără semnalizare măcar, dar nu uită să dea flashuri că el e “miezul” și trebuie să te dai deoparte chiar dacă tu mergi cu viteza legală, eu unul cred că vor fi tot mai multe accidente. 150 va fi 170 că deh, permisul ți-l ridică greu în România și trebuie să ai peste 50 km în plus, iar unii au destule pile și prieteni… Va fi tăt o selecție “naturală”, de numa numa..

  3. E corect, un drum national care trece prin localitate are limite de 70 km/h daca are noroc sa fie astfel reglementat de consiliul judetean iar in zona trecerilor de pieton si 50 de km, va dati seamanca mai mult se sta cu piciorul pe frana decat pe acceleratie si sigur cum spunea si comentatorul de mai inainte daca esti plecat la drum lung de sute de km uiti unde trebuie sa mai ajungi, atat de mult dureaza drumul. Apoi lucru care mi sa intamplat si mie, exact in localitati la treceri de pietoni unde limita e de 50 pentru doar zona de trecere de pietoni de 30-50m exact acolo stau la panda politistii ca sansa de a te prinde cu viteza mare peste limita e ca si rezolvata, e ca atunci cand te duci sa dai la peste intr-o crescatorie, prinzi si cu carligul gol. De fapt de bataie de joc si speculatie, care pe care. Toata lumea stie asta. De aceea atunci cand se merge într-o coloana greu si incet apoi se decongestioneaza efectiv aproape toti baga o goana nebuna sa recupereze si sa isi invinga frustrarea de a fi stat in coloana in curul cuiva.

  4. Irelevant, în Germania sunt sectoare de autostradă fără limitarea vitezei, cu toate acestea marea majoritate circulă cu o viteză de până 130km/h!!!

  5. Nu putem vorbi de viteze mari pe soselele din Romania pentru ca ale noastre drumuri nu permit rularea in conditii de siguranta nici macar la 130 km/h. Cehia este un satelit al Germaniei, are drumuri bune, este prima tara din fostul bloc estic care a schimbat statutul de tara in curs de dezvoltare cu cel de tara dezvoltata.

  6. Asta cu viteza are doua aspecte:1° la noi la Stat nimeni nu vrea să muncească dar nici nu-s capabili să analizeze și să-și asume o schimbare SI 2° starea drumurilor și a șoferilor nu te încurajează să faci ceva.Pai e ca la consumul de alcool.Ar funcționa economia și Horeca daca ar putea și șoferii sa bea de pofta o bere sau un pahar cu vin la masa dar cu șoferii ăștia drojdieri ,fara limite și prosti și când sunt nebauiti,ce sa te faci ?(ca-si peste 50% nu doar câțiva).Datorita Poliției,politicului(cu șpăgile și pilele care le dau permisele îndărăt natarailor) și legilor care nu le confisca mașinile,va fi chir mult mai rau…Sa nu mai vorbim de asigurari.Or sa explodeze accidentele și prețul asigurărilor(faliment garantat,ca tara in ansamblu).Cat despre limitele de viteza sunt de cel puțin 50 de ani asa ,de când conduceam toți Trabant și D1300.Pai când vezi 30 km/h într-o curbă unde nu simți nimic nici la 70 ,nu poți să nu te gândești la progresul din domeniul auto și ăștia nimic,desi boierii din PSD rulează sigur in de-alea și mai performante și confortabile.Afacerile ar fi și ele pe plus daca am ajunge mai repede la destinație.Oricum viteza e infimă și 50 prin localități și mai vezi și 30 pe alocuri fara motiv rezonabil(fara sa fie vreo școală,trecere de pietoni în zona,etc).Poate sa locuiască vreun ștab ,că așa s-ar explica și cocoașele instalate din banii prostilor plătitori de taxe să-și rupă mașinile în ele.Sa nu deranjam grofii maghiari și pa-i din PSD(că am circulat și prin Transilvania și nu e nimic diferit-nici nu știu de ce-i votează maghiarii români pe aia din UDMR,ca-s mai îmbuibați ca psdeii).Niciodată ceva bun la noi…O tara de ratați analfabeti care se cred zmei !Maghiarii nici să vb cat de cat inteligibil nu-s in stare,majoritatea…

  7. In afara localitatii mergi cu 200 kmh, dar unde poti, nu da tu flash-uri si semnale stanga, de parca eu care merg ” legal” cu 140kmh nu vreau sa nu ma dau, doar ca nu franez la 80 sa ma bag intre tir-uri ca trece boss de boss. Iar sincer in localitate , mergeti cu 50-55kmh intelwg ca drumurile sunt cum sunt. Dar poate iese un copil , pe drumul de Pitești – Râmnicu Vâlcea, merg prin satele alea si cu 110kmh. Iar aia cu Tir-urile maxim cat poate duce fierul.

  8. Pentru localitate este bună varianta poloneză. 70km/ora apoi 50km/ora în zona centrala. Combinație cu varianta bulgara cu valuri de asfalt în zona de reducere a vitezei. Valuri unde peste viteza indicata rupi mașină.
    Cea mai buna varianta este limitarea electronica a vitezei pilotat de GPS. Mașinile noi sunt deja pregătite pentru asta. Asa nimeni nu poate depăși viteza legala, nu este nevoie de politie cu radar.

  9. Eu chiar sustin aceasta crestere de viteza!

    Atentie:
    1. Va creste consumu de carburanti, drept urmare nu vor merge toti cu 150. Dar poate un 140 va fi un nou standard. Cei mai multi merg cu 139 deja, pt a evita sanctiunile.
    2. Multi dintre ei care isi permit vor merge cu 159, unde masina va consuma f mult, indiferent de marca si tipul de propulsie (electrica / combustie).
    3. Vor exista si cei care vor forta 169 – 179 – 189 – 199, dar aici Politia Rutiera Romana, trebuie sa nu mai fie permisiva ca in prezent (in prezent este ok asa, pt ca viteza e prea mica). Daca se adopta si la noi trebuie doar sa aplice legea mai des, nimic mai mult.

    Cam astea sunt toate spetele. Restu, accidente, etc, se fac si la 100. E banal, pastrezi distanta de celalalt, dai semnal de depasire, depasesti cand cel din fata se da pe banda 1 si nici o problema. Asta in cazul in care se da cineva pe banda 1, aceasta fiind cea mai mare problema acum.

  10. Autoturismele au evoluat, însă legile fizicii și timpii de reacție ai șoferilor au rămas aceeași. Probabil ca toți am ajuns sa ne grăbim, însă nu suntem conștienți de consecințe. Încercați să mergeți pe bicicleta sau pe jos, pe marginea drumului, cu un cărucior de copii printr o localitate fără trotuar și la 1m de tine sa treacă unul cu 70km/h sau mai mult. Atunci sa vezi adrenalina.

  11. Da pe autostrăzi trebuie stabilită și la noi limita de viteza de 150 pentru a putea trece,depăși,și reveni pe banda inițială în siguranta pe cei care circula cu 120, 130 la ora,să știți că marea majoritate merg in 130 pentru că de ii dai mai mult se duce gazul din rezervor văzând cu ochii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente