Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Italia si Cehia cresc viteza maxima pe autostrada la 150 de km/h! Sa mergi cu 130 de km/h 1.000 de km este o tampenie

In urma cu cateva saptamani Minstrul Transporturilor din Italia, Matteo Salvini a declarat ca Italia creste viteza maxima pe autostrada.

viteza maxima autostrada, 150 de km/h autostrada, italia cehia 150 pe autostrazi, creste viteza maxima pe autostrada, autolatest, drum expres

Acesta spune ca noua limita este de 150 de km/h pe zonele de autostrada care au trei benzi pe sens, acesta motivand ca oricum italienii mergeau cu 150 pe acele zone fara ca politia sa intervina.

Cresterea vitezei maxime pe autostrada la 150 de km/h duce al scaderea timpilor petrecuti la volan, iar pe o distanta de 1.00 de km un sofer poate sa castige peste o ora doar cu cei 20 de km/h in plus.

viteza maxima autostrada, 150 de km/h autostrada, italia cehia 150 pe autostrazi, creste viteza maxima pe autostrada, autolatest, drum expres

In Cehia limita de 150 intra in scurt timp chiar daca cehii nu au decat autostrazi cu doua benzi pe sens.

In Romania actuala guvernare nu a reusit decat sa creasca viteza pe drumurile expres de la 100 la 120 km/h, insa noi toti stim ca pe drumurile de tipul expres si autostrada se circula in medie cu 150 de km/h fara ca politia rutiera sa faca ceva.

viteza maxima autostrada, 150 de km/h autostrada, italia cehia 150 pe autostrazi, creste viteza maxima pe autostrada, autolatest, drum expres

Autolatest recomanda si la noi cresterea vitezei la 150 de km/h mai ales ca acum avem peste 1.000 de km de autostrazi de buna calitate.

In Bulgaria sau Polonia viteza maxima pe autostrada este deja la 140 de km/h, solutie optima pentru un timp redus si un cosum mic de combustibil.

viteza maxima autostrada, 150 de km/h autostrada, italia cehia 150 pe autostrazi, creste viteza maxima pe autostrada, autolatest, drum expres

LIMITE LEGALE IN ROMANIA UNEI MAI ADUAGI 15 KM/H IN SIGURANTA!

Noile modificări aduse Codului Rutier prin această lege stabilesc următoarele limite maxime de viteză în afara localităţilor, pentru autovehiculele din categoriile A şi B:

a) pe autostrăzi – 130 km/h

b) pe drumurile expres – 120 km/h

c) pe drumurile naţionale europene (E) – 100 km/h

d) pe celelalte categorii de drumuri – 90 km/h

viteza maxima autostrada, 150 de km/h autostrada, italia cehia 150 pe autostrazi, creste viteza maxima pe autostrada, autolatest, drum expres

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

52 COMMENTS

  1. Cred ca pentru Romania si chiar la modul general, a ridica limita de viteza la 150 km/ h e o mare prostie. Daca ne gandim la spatiul de franare necesar la aceasta viteza vom vedea ca va creste substantial fata de cel necesar pentru 130 km/ h. Sa nu mai vorbim de calitatea tehnica a masinilor care circula la noi trecute prin rar si itp cu spagi uriase. Sa nu spunem si de calitatea soferilor Romani care incet ,incet tind sa coboare pe ultimul loc in Europa. De calitatea soselelor si a asfaltului etc. Sunt tari precum Spania unde limita e 120 km / h si nimeni nu moare din cauza asta. Istambulul cu o populatie cat toata tara noastra nu are atatea accifente grave si mortale cat are Bucurestiul. Deci eu o spun si o sustin ca e o idee foarte proasta de si recunosc ca uneori si eu am mers cu 160-170 da asta nu e corect. Ar trebui politia rutiera sa umple soselele si monitorizare video permanenta si amenzi drastice in Romania.

    • daca chiar vrei sa vezi cum se simt radarele, du-te o luna in germania, sa vezi cum iei 5-6 si te scapi de 3-500 de euro… nu ai vrea asta.

    • Bună ziua stimate domn,
      Fără a vorbi contradictoriu, vă rog respectuos să vă retrageți comentariu pe care l-ați făcut.
      Mulțumesc.
      Cu prețuire,
      Iacob Coman

    • Vb aiurea…nu amesteca alte categorii de drumuri cu autostrada.nr de accidente pe autostrada este mic….fata de alte categorii de drumuri..nu mai vb aiurea

    • Cum poti compara soferii din romania , excluzand soferii de duminica care sunt prezenti in orice tara din europa , repet cum poti compara soferii din romania cu cei din europa , care 90% dintre ei nu se uita in oglinda nici macar cand parcheaza …

    • Din ce observ,nu ai idee foarte clară despre ce vrei sa ne convingi și nici argumente logice.Viteza maximă pe autostrada este data de calitatea și normele de execuție a drumului respectiv ,etc.Ce spui dumneata de calitatea șoferilor,a mașinilor sau populatia Istambulului, nu au nici o relevanță…Dumneata compari un idiot cu un șofer responsabil care circula cu aceeași viteză și ți se pare ciudat că idiotul e mai predispus la accident ?? Compari o vechitură neintretinuta cu o mașină tehnic ok și vrei sa limitezi viteza pt ca “fierul vechi” să poată circula în siguranță ?? Compari Nr de accidente de pe o suprafață restrânsă geografic ,cu o infrastructură modernă și tehnologie avansata,cu un cu totul alt regim de trafic ( Istambul), ..cu întreaga suprafață a României ?? Alooo…cam cat de prosti ne crezi că sa înghițim prostiile tale…sau cat de inteligent te consideri în comparație cu noi ceilalți ,încât să ne vinzi gogoșile astea ??

    • Ce vrei sa spui de soferii romani ca nu sunt buni soferi? Circul in Europa de 20 de ani si-ti spun ca romanii sunt printre cei mai buni soferi,numai ca noi nu avem drumuri ,nu avem iluminat,nu avem conditii ca occidentalii si in afara de asta majoritatea accidentelor care le produc romanii in Europa sunt din cauza oboselii ,romanii cand pleaca in Spania ( un exemplu)au 3000 de km de condus iar romanul conduce nu se odihneste asta e prostia lui ca vrea sa ajunga mai repede la destinatie ,acasa,la mnk…etc asa ca nu mai rade de soferii romani

    • Stai acasa! Se vede ca esti un sofer prost cind sustii idiotenii! Ca sunt multi cretinoizi, mai ales sub 25 de ani, care nu pot merge drept pe trotuar, dar au masini primite de pomana cu care braveaza e alta. Dar nu poti tine pe toti in loc din cauza unor tampiti. Legea e proasta si coruptibila in Romania! Cei care fac greseli majore sa nu mai poata sofa niciodata. Asta ar curata soselele de tampiti.

  2. România are Autostrăzi ?????…😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂…vai de capul și de zilele noastre …😂😂😂😂😂😂 Mă bufnește rîsul …😂😂😂😂😂😂 Vai , mă doare abdomenul de atîta rîs 😂😂😂😂😂 …gata m-am spart de atîta rîs …😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ( Mergeți și vedeți în alte țări , cum trebuie să arate Autostrăzile !!! Enumăr , CROAȚIA , SLOVENIA , CEHIA , AUSTRIA , ITALIA …etc etc ) …n-are rost să mai continui , că tot degeaba 😏

  3. pai daca ridici limita la 150 la romanica ,cei care circula acum cu 160,170 sau chiar mai mult si iti dau flash-uri daca mergi “legal ” cu 130 ,vor merge cu 180 -200 si ce sa vezi ..si mai multe tamponari in lant Sambata au avut loc pe A2 doua caramboluri De ce?Pentru ca berbecii nu stiu ce e aia distanta sigura intre vehicule in functie de viteza De la Bucuresti la Constanta sunt ,pe autostrada ,sa zicem ,260 de km Circuli cu 130 ,faci 2 ore Ia faceti un calcul si vedeti cat faceti la 150 la ora ?!?!Merita riscul?Eu zic NU!

    • Te contrazic! Cei care sunt pampasinla volan fac accidente, riscul este irelevant!! Riscul este din cauza aptitudinilor unore. Recen am venit din Italia sibpe 3 benzi intradevar mergeam linistit 150-160km/h chiar pe tempomat in coloana,fara vreo oprire brusca toti stiau sa foloseasca frana de motor si ne jucam din tempomat on 90%din cazuri! Toate Ungaria am calatorit mereu la 150lm/h fara ca cineva sa faca ceva (150km/h pe ceasul masinii,in relitate e 145km/h) si da conteaza la un drum de italia ca stai 2-3ore mai putin pe drum care este egal si cu siguranta,adica 2-3 ore in minus,in care se putea intampla ceva 😎

    • Nu fraiere, tamponarile in lant pe autostrazi se fac datorita unor tampiti care tin mortis sa mearga pe banda 2 desi le tremura chilotii in trafic si franeaza de 7 in suta de metrii. In Germania se merge nelimitat de cind lumea si nu sint accidente in lant ca la noi. Traficul in orase il aglomereaza tot carnatii care nu respecta regulile si au impresia ca daca blocheaza intersectiile ajung mai devreme la destinatie.

  4. Accidentele sunt din cauza prostiei si a lipsei de educatie si respect in trafic nu din cauza vitezei. Limiteaza tot traficul la 60 km/h si tot o sa iasa un batran obraznic, o cioara analfabeta sau un incepator grapit pe cedeaza si sa l omoare altu cu 60 km/h ca ii face loganul praf si l ida cu capu de stalp.

  5. Pana cand romanii nu vor învăța sa mențină distanta de siguranta (care sunt zeci de metri in autostrada!!!) limitele actuale de viteaza sunt deja prea mult.

    • Stai acasa! Un tampit care franeaza fara motiv, ala e un mega pericol. Urmateste citi maimutoi, pe autostrada, depasesc, apoi revin pe banda 1 si pun frana!

  6. Prin cresterea vitezei de deplasare, sa vezi pericol de autoincendiere ,pentru ca, actualele motoare otto si diesell,la nivel mondial 2023, fiind fabricate avind la baza principii vechi de peste un secol,respectiv ”Raportul de comprimare constant”, NU indeplinesc conditia de ”ADAPTARE” la trafic,respectiv ;traficul urban sitraficul de autostrada . Pe pagina mea de facebook, prototip la nivel functional pe Dacia – 1300, ”Motor cu raport de comprimare variabil” ,cu doua trepte volumetrice controlate electric s-au electronic . Amanunte si relatii pe pagina mea de facebook .

    • Stai calm că și cele fabricate acum 20 ani merg lejer la 150/h și nu au probleme de adaptare.Poate deschizi o carte și răsfoiești până la cutia de viteze și regulile de compunere a rapoartelor de transmisie :).E posibil sa observi rolul acesteia în ” adaptarea” la condițiile de drum

    • Tataie! Apuca-te sa-ti scrii memoriile de pe vremea cind te incaltai cu fesu’. Mergi cu trenul! Nu e mai sigur, dar nu te ia ameteala de la viteza! Vax popululi!

  7. În țara în care în loc de reparații la drumuri se plantează câte o restricție, este neverosimilă ridicarea limitei de viteză la 150km/h. Asta fiindcă din km în km vor planta restricții, care din cauza denivelarilor și a “valurilor” din asfalt cauzate de tonajele mult prea depășite ale camioanelor, care din cauză că mai vrea și garcea să “ciupească” de-o amendă ceva acolo… Oricum, degeaba merg eu cu 130 km/h și pe lângă mine trec unii de zici că zboară prea la rasul solului…

  8. @Stol: locuiesc în Germania, iar amenzile sunt chiar blânde. sunt mai degrabă de ordinul zecilor e euro. 3000€ amendă nu ai cum să plătești, până să ajungi la suma asta ai deja permisul suspendat și amenzi cumulate de câteva sute de euro.

  9. Foarte interesant este ca fiecare vede doar partea care ii convine.
    Nemtii au putine sectoare de autostrada cu limita de viteza dar au alte restrictii care cres siguranta pe autostrada. In Germania daca la 150kmph stai la mai putin de 50m de cel din fata o vreme esti pieton. In Romania ?!?! daca te prinde vreun voinic cand depasesti o coloana de tiruri si mergi cu 140 sta la maxim 2m de portbagajul tau, desigur, ca sa te ajute sa depasesti mai repede … Incercati sa dati blitz-uri pe autostada in Germania sa vedeti ce patiti …. si multe altele, aparent maruntisuri dar care toate te ajuta sa mergi in siguranta chiar daca mergi cu viteza mare. Cu toate acestea amenzile sunt in general mai mici la ei, cat sa te faca atent, dar punctele se aduna, si poti ramane destul de usor fara permis o luna, baieti organizati – ai timp un an sa-ti alegi luna, dar sa te pazeasca cine vrei tu sa te prinda la volan cu permisul suspendat … La ei e voie si sa conduci cu o bere la bord … la noi probabil berea aia ar veni insotita de multe altele, ca na, noi suntem voinici si curbam legile fizicii.
    Vrei sa discutam despre bipedele cu permis care considera ca e perfect normal sa te opresti pe banda de urgenta sa te aerisesti ? … si apoi sa iesi de pe ea cu 30kmph in fata unei masini care vine cu 130-140 ? … si acum ii multumesc unui X6 alb cu numere de Arges ca a avut prezenta de spirit si mi-a facut loc sa ma strecor pe langa el ca sa nu ma urc pe idiotul care iesise linistit de pe banda de urgenta, alene, fara sa semnalizeze …
    Iar daca discutam despre drumurile nationale … deja e si mai complicat 🙂 plus ca acolo de multe ori se intampla ca drumul sa fie intr-o stare proasta
    Drumuri bune sa aveti si nu uitati ca pe sosea nu sunteti singuri.

  10. Buna gluma – crestem viteza pentru un consum redus de combustibil, asta a iesit dintr-un put al gandirii foarte adanc 😀
    Fizica zice simplu – rezistenta la inaintare creste cu patratul vitezei, restul sunt povesti la gura sobei.

    • Intr-adevar, se știe de pe vremea dacilor ca mărirea vitezei ajuta la economisirea de combustibil. Pentru ca nu mai ajungi la destinatie.

  11. Către Andrei Alupigus
    Sunt sigur că trebuie neapărat să-ți revizuiești comportamentul în scris dar și cel verbal. Nimeni nu trebuie să-ți accepte atingerile tupeiste fata de participanții in trafic.

  12. Stiti ce imi place cel mai mult?.. de romanasi cum merg in Ungaria cu 130..in Austria tot cu 130 si la noi..mama ce soferi devin dintr-o data..blitzuri..claxoane. Tot berbecu’ stie sa apese pe acceleratie. Problema e la legile noastre..prea blande si la coruptie..rezultul din pacate e ca suntem campioni la morti pe sosele . Sa-i mai amintim si pe aia care nu stiu sa scrie si sa citeasca da’ au permis?.

  13. Cred ca se vrea rarirea populatiei….a se incepe din Romanica….ca doar unde sunt unii dintre cei mai necivilizati in trafic conducatori auto din europa…zic…cei care au umblat cat de cat prin tari europe e si au avut ocazia de a vedea ce se intimpla in trafic,pot face o comparatie cu ce este in Romanica….asa ca..lasati limita legala..ca oricum nu se respecta.la fel ca alte reglementari…trebuie umblat in primul rand la EDUCATIE!!!…….

  14. Bă, ăla / aia care ai scris articolul. Bă voi vă informați atunci când scrieți? Cum dracu să susții asemenea aberații? Cunoașteți că suntem țara numărul 1 în Europa la acest moment la capitolul mortalitate cauzată din accidente de circulație? Știți că viteza este unul dintre factorii determinați în accidente? Știți că în Romania aproape toți popândăii needucați iau permisul cu ușurință? De ce dracu scrieți aberațiile astea și dați apă la moară la toți papițoii neavizați să se gândească că s-ar putea așa ceva în România. Nu. Nu se poate. Și așa limitele de viteză raportate la infractructura rutieră și la nivelul educației participanților la trafic SUNT MARI! Trebuie amenzi mai mari, radare mai multe, investiția în infrastructura de prevenire, introducerea educației rutiere în școli…. Acestea sunt priorități, nu avioanele propuse de voi.

    • Prietene nu viteza ucide, ci prostia si lipsa politiei rutiere de pe sosele!
      Poti pune tu limita de 30 ca dobitocul va merge cu 200 fara probleme!
      Atentie! NU VITEZA UCIDE!

  15. Autostrada românească nu e de buna calitate. Este prea îngustă iar parapetii sunt la câțiva centimetri de marcajul continuu al benzii de rulare. Asfaltul este deteriorat și ondulat, mai ales în județul țul Sibiu. Nu e de alergat pe ea când poți sa ai surpriza sa dai într-o gaura. La 150 kmh evitarea unei gauri în ultimul moment poate duce la accidente foarte grave.

  16. Hahahaha, Italia are bariere de taxare la fiecare 10km pe autostradă, iar autostrada din Cehia e veșnic în reconstrucție și ai limitare de 80 sau chiar 60km/h. Traversez Cehia mai repede pe drumurile naționale decât pe autostradă. Bune legile astea 😂🤣

  17. Eu tot mă întreb cum gândesc unii să nu creștem viteza, dar să avem mașini cu cât mai mulți cai putere și mai rapide. E un non sens.
    Ori te întorci la căruțe, ori crești viteza legală. Pentru că mașinile care se fabrică sunt din ce în ce mai performante.
    Deci da, fie statul îți face autostrăzi sau drumuri alternative pe unde să poți merge cu viteză (nu cu 50 la oră sat după sat), fie statul să nu mai lase la vânzare mașini cu 200 CP și peste, că nu are rost.

  18. As urca la 160 km/h.
    Habarnistii și șoferii de duminica sa stea acas, sau sa circule cu trenul, sau mai exista și autobuze.
    Dar când tot cretinul merge pe drum național cu 60 km/h ca doar e n vacanta, sau pe drum expres xu 80, sau pe autostrada pe banda 2 cu 110km/h?
    Prevenție?
    Prevenție la prosti.
    În România avem cele mai multe mașini noi, de calitate, și mai scumpe, asa ca cl care spunea ca se ajunge la ITP rar, e unu care merge doar Duminica la biserica cu mașina.
    Pe de alta parte , cu cât se merge mai încet cu atât se poluează mai mult.

  19. Eu recomand ca la fiecare 5km să fie portiuni cu 3 benzi, fără bandă de urgență, a câte 800m, iar pe aceste portiuni să fie posibil ca camioanele să se depăsească intre ele fără a crea șir de autoturisme obligate să meargă cu 100km/h timp de 2 minute până reuseste Tirul să depăsească. Tot mai des văd asemenea situatii, azi am frânat că un tir tocmai se lansa in depasire pe A1, cu 100m in fața mea

    • Romanii sunt unii din cei mai prost șoferi, nu zic eu asta ci statisticile, ca vreti sa acceptati sau nu. Ipocriti, nesimtiti, frustrati si lista poate continua. Pana nu o sa devina romanii mai disciplinati, si nu ma refer doar in trafic in societate in general, nu avem dreptul la pretentii.
      Care nu accepta asta mananca ka.kat, e un bombardier imputit.

    • Vrei sa spui 20 de minute ca ala care depaseste are 91 de km/h si-l depaseste pe ala care merge cu 90 de km/h, si asa, depasirea devine o eternitate. Mai sunt si nesimtitii, cu bmw, am vazut ultima data, el depasea pe ,,autostrada” soarelui pe banda de urgenta cu avariile puse, ca pe celelalte benzi, era aglomerat. Din partea mea sa puna limita la 200, fiecare fuge cum il tine masina. Dar sa faca inspectia tehnica pe bune, sa nu mai puna nimic in talon.

  20. Mi-e greu să mă pronunț asupra acestui aspect, dar aș vrea să atrag atenția asupra altui aspect : stațiile de emisie – recepție pe care le au montate, și le folosesc o grămadă de români pe mașinile personale. Știți ce înseamnă asta? Românul e (j) mecher, pentru el poate să fie o grămadă de interdicții pentru că el se descurcă. Întreabă prin stație dacă sunt gaborii pe drum, și dacă nu, depășește cu BMW – ul lui, cu două sute pe oră pe o limită de nouăzeci. Au fost multe accidente unele chiar și mortale din cauza acestor descurcăreți pentru care nu există lege! Primul lucru care ar trebui făcut, scoaterea în afara legii a acestor dispozitive, iar în cazul în care nu se conformează, confiscarea mașinii cu stație cu tot, plus permisul ridicat pentru șase luni de zile.

  21. Eu nu zic sa nu crestem viteza, dar ce facem cu infrastructura ca suntem varză! Nu am învățat sa turnam asfalt de la turnatul cu bolobocul unde asfaltul era ok la turnatul cu tehnologia noua unde masina țopăie e cale lungă! Majoritatea accidentelor sunt din cauza infrastructurei pe urmă prostiei!

  22. Pentru domnul CARNAT OLTENESCU , Domnul meu , referitor la întrebarea dumneavoastră cu taxarea autostrăzilor din alte țări , vreau să vă răspund ferm și cu o mare sinceritate , mai bine dau 70 euro taxă la 600 km parcurși , de ex în CROAȚIA , unde circul pe un asfalt ca sticla fără nici o denivelare și fără nici un pericol de a pierde controlul volanului din cauza asfaltului și cu niște tuneluri de zeci de km , ventilate , iluminate , decît să circul cu un preț de doi lei și pe niște autostrăzi de doi lei care se surpează în România sau se denivelează asfaltul ca și guma de mestecat , eu zic cu toată stima și respectul să circuli dumneata pt doi lei pe niște autostrăzi de tot rîsul cum are Românica noastră . Drum bun să aveți 😀 , că eu tot pe la țările vecine voi circula frumos , civilizat , elegant !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente