Modelul de fata se numeste Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 CP DCT ST-Line Vignale si este produs asa cum se stie la uzina Ford de la Craiova.
Vedeta articolului de fata nu este masina ci mult criticata transmisie semnata de catre germanii de la Getrag Magna.
Numele sau este Getrag 7DCT300, cutie care are doua ambreiaje uscate care are cunoscute probleme de fiabilitate in decursul anilor.
Acum dupa ce aceasta cutie a fost scoasa de pe modelele Ford in urma cu 3 ani, acum vedem cum cei de la Ford au ales sa readuca ca echipare de fabrica a cutiei secventiale PowerShift.
Ford echipeaza aceasta cutie chiar pe cea mai scumpa Puma, respectiv gama de top Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 CP DCT ST-Line Vignale 2021.
Din pacate aceasta transmisie nu se mai vinde pe cele mai importante piete pentru Ford cum sunt cele din America sau Asia, motivul principal fiind procese costisitoare in instanta unde Ford a fost obligat sa plateasca despagubiri.
In Europa organele de verificare si amendare a celor care vand masini nu au atacat in instanta problemele tehnice grave ale masinilor Ford, iar acest trend a permis Ford Europa sa reintroduca pe masinile sale aceasta cutie.