Acest lucru se traduce in viata reala prin blocarea completa a traficului in Capitala Romaniei, lucru cu care ne-am deja obisnuit.
Pentru a trece aceasta perioada cu un trafic static nu poti alege decat o masina electrica care sa fie incarcata la o satie publica, insa aceste masini sunt extrem de rare la fel ca si locurile de incarcare din Bucuresti.
Daca te-ai gandit la un diesel poti uita faptul ca producatorii te “ameninta” cu un consum mic pentru ca intr-un Bucuresti clasic de toamna consumul unui asemenea motor ajunge leger si in zona de 10-12 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.
Singura solutie viabila ramasa este pentru cei care au masini pe benzina si care pot trece pe GPL, exemplul clar fiind explicat mai jos de reducere reala a costurilor de deplasare cu masina indiferent de conditiile de trafic:
De exemplu o masina Dacia Logan 0.9 TCe de 90 CP cu GPL Tomasetto STAG consuma pe autostrada la un regim de viteza de 130 km/h cu AC pornit in medie 7 litri de GPL pentru fiecare 100 de km parcursi.
Adica pentru parcurgerea unei distante de 1.000 km vom consuma in medie doar 70 de litri de GPL, cantitate care are un pret total de 189 lei cu un pret mediu de 2.7 lei/litru de GPL.
Daca parcurgem o distanta de 2.000 km vom consuma undeva la 140 de litri de GPL, adica vom avea un cost total de 378 lei.
De partea cealalta daca mergem pe benzina platim 5.5 lei/litru iar masina consuma in medie 6 litri pentru 100 de km, adica pentru cei 2.000 km vor scoate din buzunar suma totala de 660 lei.
Cine crede ca daca merge cu un diesel merge mai ieftin decat cu GPL se inseala amarnic pentru ca un diesel modern in regim de autostrada consuma in medie 5.5-6 litri pentru fiecare 100 de km, iar pretul este chiar mai mare de 5.6 lei/litru. Adica pentru cei 2.000 de km vom scoate din buzunar suma totala de 616 lei.
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA AICI:
3 ani garantie fara limita de km!
Tel:+ 0721.910.970
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Pentru a raspunde prompt puteti sa timiteti si un email pe adresa: