In urma cu cateva ore HundayBlog si Autolatest Romania prezentau in premiera primele imagini oficiale cu noul SantaFe, una dintre cele mai “socante” masini SUV ale momentului.
Si cand spunem asta, ne uitam la componenta design care pur si simplu socheaza pozitiv pentru ca Hyundai este indraznet si ofera un full size SUV care poate concura ca dimensiuni chiar si un BMW X7 sau un Mercedes GLS, masini cu preturi de peste 130.000 de euro.
Pe aceasta cale dorim sa intrebam cititorii ce parerea au despre design-ul noului SantaFe, si aici trebuie sa fim atenti la interior cat si la partea posterioada.
DETALII OFICIALE:
„Noul Santa Fe este un SUV care asigura un echilibru intre utilizarea de zi cu zi si calatoriile in natura – de la excursii in familie, la experiente de camping”, a declarat SangYup Lee, Executive Vice President and Head of Hyundai Global Design Center.
„Cu un ampatament mai lung si un interior mai spatios, noul Santa Fe se bazeaza pe propriile puncte forte – caracteristice unui SUV, pentru a oferi mai multa flexibilitate decat oricand, precum si o experienta premium pentru clienti.”
Design exterior distinctiv
Silueta distinctiva a noului Santa Fe reprezinta rezultatul ampatamentului lung si a portbagajului spatios. Personalitatea puternica a modelului este accentuata de capota inalta, luminile in forma literei „H”, aripile proemiente si ascutite, precum si de designul frontal care include simbolul „H”.
Linia indrazneata a plafonului, volumul semnificativ in jurul aripilor, pasajelor rotilor puternic conturate si jantele de 21 de inchi confera SUV-ului un aspect robust. Partea din spate a fost simplificata, fiind definita de hayonul de mari dimensiuni, luminile in forma literei „H” subliniind aspectul general armonios.
Lider in segment in privinta spatiului interior
Noul Santa Fe dispune de un habitaclu incapator, cu scaunele complet pliabile (al doilea si al treilea rand) fiind lider in segment in privinta spatiului interior. In contrast cu exteriorul impunator, eleganta habitaclului este subliniata de liniile orizontale si verticale, tema de design „H” fiind evidentiata de plansa de bord si de orificiile de ventilatie.
Rafinamentul interior este reliefat de caracteristicile high-tech, inclusiv: display-ul panoramic curbat si sistemul dual pentru incarcare wireless. Display-ul panoramic curbat conecteaza instrumentarul digital de 12,3 inchi si sistemul de infotainment, contribuind la imbunatatirea vizibilitatii pentru conducatorul auto.
In plus, culorile utilizate pentru tapiteria scaunelor accentueaza senzatia de spatialitate, iar
garnitura din lemn si scaunele din piele Nappa cu broderie delicata subliniaza aspectul sofisticat.
Pentru noul SUV au fost utilizate, de asemenea, materiale durabile: plastic reciclat si piele ecologica.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Masina mortuara..arata bine!!!!!!cu motoare de drujba…Motoarele pe motorina trebuie dostruse ca au ajuns la performante superbe si consum bestial..interesu este TOT CE ESTE BUN ECONOMIC TREBUIE DISTRUS!! Numai sa fi handicapat nu poti vedea ca tot ce este bun in societate tr distrus..GLOBALISM ORDINAR,,LUME CONDUSA DE HOMOSEXUALI SI LESBIENCE..SODOMA SI GOMORA IN FOC SA ARDETI ASA CUM DUMNEZEU A DISTRUS CELE DOUA CETATI
Adica?
Stai jos nota 4.Va fi 2 litri aspirat 190cp si un turbo 2,5 benzina cum ne place de 280cp si suta in 6 sec.Apoi inca unul ce face suta in 5 sec dar nu stiu ce motor o sa fie.
Diesel e de fraieri care ciordesc motorina in Ro🤣
Am Santa Fe 2 și sunt foarte mândru de ea dar cu această….jucărie din lemn, mi-ar fi efectiv, rușine! Nu poți lua o mașină doar pentru interior, confort etc….
Dula 5 ani cu Tucson 2019 benzinar 177cp extrem de multumit.Singura masina care a tinut cu casa fara sa se strice ceva la ea.Asta dupa ce am avut toate marcile posibile.Inclusiv doua BMW.De BMW sa nu mai aud veci.Au mers bine dar service si costuri enorme precum la elicopter.🤣
Sper ca acest Santa Fe sa nu fie cautat ca sa prind si eu unul.Si sper sa avem in Europa 2,5 litri turbo.