Vesna Di Tommaso a fost numită CEO Castrol Europa, înlocuindu-l pe Omer Dormen, care și-a anunțat retragerea la începutul acestui an. Vesna va avea biroul în Regatul Unit, lucrând aproape cu Michelle Jou, CEO Castrol.
În ultimii 22 de ani, Vesna a ocupat mai multe funcții de conducere în cadrul bp și Castrol.
Cel mai recent, ea a ocupat funcția de vicepreședinte pentru aprovizionare, Midstream și B2B Asia Pacific al bp, cu sediul în Australia. Înainte, a avut biroul în Londra, colaborând pentru divizia bp de Combustibil pe Europa și Africa de Sud. Are o experiență vastă în logistică și aprovizionare și, de asemenea, a colaborat cu divizia de comerț și livrare din Singapore.
Numirea Vesnei coincide cu lansarea în Europa a rebrandingului Castrol, implementat la nivel global în acest an, continuând și în 2024. Noua identitate se va regăsi și în ambalajul produselor Castrol, programele de parteneriat de service, campaniile de marketing online și offline și sponsorizările la nivel global.
Rebrandingul Castrol vine ca nevoia de a reflecta mai bine poziționarea Castrol, unică pe piață, cât și oportunitățile pe care compania le identifică în satisfacerea nevoilor în schimbare ale clienților.
În legătură cu numirea, Michelle Jou, CEO, Castrol, a spus: „Vesna vine cu o experiență desăvârșită pentru a conduce Castrol Europa în această perioadă extraordinară de creștere și schimbare, pe măsură ce explorăm noi oportunități pentru afacerea noastră principală de lubrifianți, ne diversificăm în noi domenii, cum ar fi gestionarea termică pentru centrele de date, și oferim valoare adăugată clienților.
A condus diferite echipe la nivel operațional, strategic și transformațional, iar afacerea va beneficia de pasiunea Vesnei pentru conducerea și dezvoltarea oamenilor, construirea de relații puternice, precum și conducerea ei incluzivă și colaborativă.”
Vesna Di Tommaso adaugă: „Castrol are o reputație de brand de neegalat pe segmentul post-vânzare auto în toată Europa și continuă să inoveze cu produse și servicii într-o perioadă de schimbări importante pentru industrie. Sunt încântată să mă alătur acestei echipe pasionate în timp ce lansăm noul rebranding în întreaga regiune europeană.
Aceasta ne va ajuta să intrăm în contact atât cu clienții noștri de lungă durată, cât și cu noile audiențe, pe măsură ce acestea se adaptează la noile provocări tehnologice și comerciale.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI