Una dintre cele mai noi masini electrice chinezesti care vine in Europa se numeste BYD Atto 2 si are un pret de vanzare de 30.000 euro, pret care devine prohibitiv mai ales ca in curand vom vedea un Ford Puma EV cu un pret de 24.000 euro.
Pe piata din China acest BYD Atto 2 se vinde cu un pret echivalent a 12.280 euro, adica este mai ieftin cu aproximativ 18.000 euro decat oferta sa pentru europeni.
Nu se stie daca acest BYD urmeaza sa fie fabricat in Ungaria, insa constructorii europeni deja au modele electrice mult mai iefitine si mai performante decat cele chinezesti inca penalizate de taxele vamale foarte mari.
Atto 2 are o lungime de 4,31 metri si un motor electric de 130 kW (177 CP), respectiv o autonomie WLTP de 321 kilometri.
Versiunea de bază costă 29.990 €, în timp ce versiunea superioară costă 31.990 €, pret destul de mare pentru o masina chinezeasca cu dimensiuni mici.
Noul BYD Atto 3 se vinde in Ungaria cu un pret de 34.500 euro fara reduceri de tipul Rabla Plus
Asta este subventia pentru masinile chinezesti, numai ca este platita de idiotii de europeni.