Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul BYD TANG Flagship a ajuns in Romania! Are 7 locuri, baterie LFP Blade garantata 600.000 de km si 517 CP

Cel mai mare producator de masini electrice din lume a ajuns si pe piata din Romania, astazi un dealer din Bucuresti avand deja inmatriculata un BYD Tang 2023.

Vedeta chinezilor, BYD Tang are 2.3 tone la gol, are doua motoare electrice de 517 CP si o baterie de 87 kwh blade care va avea o autonomie de peste 500 km.

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

Pe anumite piete BYD Tang va avea si o baterie LFP blade de peste 105 kwh care va avea o autonomie de peste 700 km.

In Germania, un BYD Tang Flagship are un pret de 59.000 euro, iar daca scadem RablaPlus vom avea un pret cu toate dotarile in Romania de 47.500 euro.

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

BYD este cel mai mare producator de masini EV din lume, respectiv este singurul concurent real al celor de la Tesla pe toate pietele.

Bateria Blade are o perioada de viata garantata de BYD de 5.000 de cicluri si 600.000 de km.

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

Noul BYD Tang EV600 2021 are mari sanse sa detroneze VW, Renault si Tesla la capitolul vanzari de masini EV in Europa

FISA TEHNICA:

Categorie SUV Combustibil Electric Putere 380 kW (517 CP)

Număr de locuri 7 Battery capacity (in kWh) 86 kWh

Timp de încărcare rapidă 30 Min.

Consum 23,8 kWh/100km (mixt)

Pret mediu de 69.000 euro fara RablaPlus

47.500 euro pret final cu RablaPlus

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

Technical data BYD Tang EV Dual Motor

Dimensions length x width x height

4.87×1.95×1.72

All-wheel drive (can be switched off)

Maximum power in kW (HP) 380 (517)

Maximum speed in km / h 180

Sprint time from 0 to 100 km/h in seconds 4.6

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

Combined electric range in kilometers maximum (WLTP) 527 km

DC charging time (filling from 30 to 80%) about 30 minutes WLTP power consumption combined per 100 kilometers (kWh) 23.8

Battery capacity in kWh 86.4

BYD TANG Flagship. autolatest, byd romania, test BYD TANG Flagship, pret, rabla plus byd seal, byd atto3 romania, testeauto

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

19 COMMENTS

  1. Ciudat de ce toate ev urile au viteza max micuța, unele de-a dreptul stupidă că ID buzz. Bune rău cotețele electrice, mai ales pentru nemții navetiști

  2. Cei care aduc MG4 in Romania credeau ca ei vor fi cei mai ieftini cu MG4 dar intr o tara vecina a noastra a lansat Dolphin cu 5200 euro mai ieftin ca pretul de lista al lui MG4. Deci daca BYD va impune preturi similare si pe piata din Romania cei de la MG Romania vor avea zile si nopti grele pana vor digera surpriza…

  3. Abia astept sa pot achizitiona un BYD nou, pe canal oficial din Romania ! Poate primesc macar in privat numele dealerului… (nefiind din Bucuresti nu recunosc locația). Aș da deja avans pt 2 masini 🙂

  4. Nu înțeleg de ce tot scădeți zece mii din preț.
    Rabla nu mai are fonduri și fondurile viitoare vor fi mai mici de zece mii . Deci?

  5. E clar preț de dumping.Economia controlata a Chinei nu are ce căuta cu produse pe piață concurențială.Aici trebuie lucrat !Adica cu taxe și transport o mașină performanta care costa cam dublu daca e produsa aici de o firma consacrată (preț real de producție cu ceva beneficiu,că doar nu suntem in comunism sa facem munca patriotică sau sa plecăm de acasă că ne plictisim) va falimenta industria auto din Europa și noi ne uităm ca prostii?Ba punem și umarul că acceptam ,și cumparam,că doar e preț bun…Și când nu veți avea unde mai lucra cu ce mai cumpărați?Aaa,o sa lucrați pentru ei la salarii și în condiții de 10 ori mai proaste…Pai credeți ca or sa mai aibă vreun cuvânt de spus atunci politicienii,când peste 50% din angajatori vor fi chinezi ,(legat de drepturi,norme,etc) adică va fi Statul Chinez ?Propunere,pt europarlamentarii USR ,puținii care știu limbi străine și nu se duc degeaba la Bruxelles :interzicerea comerțului cu produse finite cu China !Nu vor putea contracara cu represalii că trebuie să mănânce și ei de undeva (și fără export nu se poate;că doar n-or să vândă mașini electrice in Uganda).Așa că vor fi nevoiți să vândă doar materiile prime și minereuri ,și asta la preț convenabil.Si faptul că vin cu preturi mici din cauză că muncitorii lor sunt sclavi și că prețul e sponsorizat (de ramuri mai performante ale economiei lor) ,pe moment că sa falimenteze UE,sunt argumente suficiente !!Acum până nu devenim prea dependenți de ei…cum era să devenim de Rusia !Cum mai ziceau bătrânii,”tot raul spre bine” și cu războiul asta de lângă noi (deși mor oameni nevinovați) .Din păcate unii nu înțeleg pana nu se ajunge la așa ceva…De când striga Romania că Rusia este anticristul pe pământ,in carne si oase?Ei așa va zic eu acum de China…Cu cât mai târziu ,cu atât mai rău!Cu cât mai ambiguu și cu mănuși ,la fel …Scria undeva că rasa galbena va conduce lumea (asta ca sa nu sa mai tot dea musulmanii cu curul de pământ atâta).Da și pt ăștia crediinciosii,99% evlaviosi din Romania(tara înapoiată care preda Religia și în scoli) : a uitat să vă spună în Biblie și ce să faceți când veti ajunge sclavii lor ,că se pare,Dzeul lor e mai tare !Gluma ,gluma dar se-ngroasa !

    • Este total iliberal ce zici tu acolo.
      Important este cine produce ieftin si bun. N-or sa aiba chinezii bani de subventionat la infinit daca la asta te gandesti.
      Europa sa nu se mai saboteze singura cu certificate verzi si alte idiotenii de genul si o sa fie totul bine.
      Pana una alta cauta sa vezi ce scoala fac copii chinezi si ce scoala fac ai nostrii.

  6. Stați liniștiți! Cumpărați-vă mașini din China. Eu unu am un MG ZS și va spun după mai bine de 1 an ca nu cas mulțumit…mega mulțumit…lafel și cu telefoanele mobile, că i-phone, că Samsung, etc., eu am un huawei pe 30 pro și mâine dacă ar fi ca să-mi iau un alt cellphone tot pe asta mi l-aș cumpăra. Nu mai faceți voi calcule că Dumnezeul lor e mai tare ca al nostru și că nu știu ce ide conspiraționiste cum că o să ajungem sclavii la chinezi…nu e nici pe departe asa! De ce? Pentru că nu toți, să fim serioși, lucram în domeniul auto și 2 de ce să nu lăsăm evoluția să-și spună cuvântul. Bravo lor (chinezilor) că își iau avânt ca să devină cei mai buni! Felicitări! Vă spun vouă consumatorilor de atâția ani de chinezării…cum ați trăit și pana acum și cum a scris made în China pana acum pe voi și nu ați fost niciodată sclavul chinezilor, credeți-mă că nici deacum încolo nu va fi asa.

  7. Sunt ceva service-uri partere in RO ? Nu am vazut la noi inca aceste masini pe strada. Poate nu este inca interes pentru ele si acest lucru se va schimba odata cu deschiderea fabricii de la Szeged, Ungaria.

    • Din pacate BYD este prezent doar in tarile Schengen…..restul nu au nici macar o prezenta de tip dealer entry-level!
      Sfatul nostru este achizitia din Ungaria unde au si showroom si service autorizat BYD!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente