Cele mai scumpe masini BMW au primit recent un facelift exterior pentru a le face mult mai competitive impotriva concurentei de la Mercedes Benz sau Audi.
Vedeta gamei este 840d care are sub capota cel mai modern motor diesel din lume cu 6 cilindri si doar un singur sistem de supraalimentare.
O secţiune frontală reproiectată oferă un aspect exterior pe cât de dinamic, pe atât de elegant. În plus, toate variantele de model ale noilor BMW Seria 8 Coupé, BMW Seria 8 Cabriolet şi BMW Seria 8 Gran Coupé vin echipate standard cu pachet sport M.
Confortul de operare şi conectivitatea sunt optimizate printr-un display central mărit la 12,3 ţoli (31,24 cm) pentru sistemul BMW iDrive.
O gamă de trei motoare, tracţiune spate şi tracţiune integrală
Există mai multe opţiuni atunci când vine vorba de alegerea unei experienţe individuale a performanţei dinamice exclusive oferite de un BMW Seria 8 – nu numai în ceea ce priveşte diversitatea conceptelor auto, ci şi bazate pe tehnologia de propulsie. Sunt disponibile trei motorizări pentru fiecare dintre automobilele sport de lux.
În vârful gamei de modele se află BMW M850i xDrive Coupé, BMW M850i xDrive Cabriolet şi BMW M850i xDrive Gran Coupé.
Aceste modele transferă la drum puterea motorului V8 de 4,4 litri (390 kW/530 CP) cu ajutorul tracţiunii integrale inteligente.
Motorul pe benzină de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, de la modelele BMW 840i xDrive Coupé, BMW 840i xDrive Cabriolet şi BMW 840i xDrive Gran Coupé îşi transmite cuplul motor către toate cele patru roţi. Alternativ, motorul de 245 kW/333 CP poate fi combinat la modelele BMW 840i Coupé, BMW 840i Cabriolet şi BMW 840i Gran Coupé şi cu tracţiunea spate clasică.
Puterea de tracţiune, eficienţa şi plăcerea superioară de a conduce caracterizează tehnologia de propulsie a BMW 840d xDrive Coupé, BMW 840d xDrive Cabrio şi a BMW 840d xDrive Gran Coupé.
Motorul diesel de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, generează o putere maximă de 250 kW/340 CP.
Livrarea spontană a puterii, consumul de combustibil şi răspunsul la emisii ale motorului diesel turbo sunt optimizate suplimentar prin utilizarea tehnologiei mild-hybrid 48V.