Germanii de la AutoBild au realizat un test real cu cele mai importante masini electrice la vanzare in Europa.
In mod anormat jurnalistii au ales sa mearga cu masinile in regim de autostrada la o viteza medie de 130 km/h, nu cu o viteza de 90 km/h cum vedem ca merg masinile electrice pe autostrazile din Romania.
Din pacate pentru fanii Dacia, gama Spring nu intra in acest test pentru ca germanii considera ca masina nu poate atinge cu o viteza de 130 km/h, acesta fiind limitat la o viteza de 125 km/h!
Mai jos vezi care sunt performantele reale ale masinilor electrice pe autostrada:
Mazda MX-30: 140 km
Peugeot e-Rifter: 164 km
Opel Combo e-Life: 171 km
Mercedes EQB 350: 200 km
VW ID.3 Pro 150 kW: 216 km
Mercedes EQA 250: 222 km
Cupra Born 170 kW: 226 km
Volvo XC-40 Charging: 227 km
Opel Zafira e-Life M: 250 km
Polestar 2 Single Motor Long Range: 254 km
Polestar 2 Dual Moto Long Range: 258 km
Hyundai Ioniq 5 (160 kW): 261 km
Mercedes EQV 300: 273 km
Kia e-Soul: 280 km
Hyundai Ioniq 5 (225 kW): 290 km
BMW i4 M50: 299 km
Tesla Model Y Long Range: 304 km
Kia EV6 (77.4 kWh): 305 km
Skoda Enyaq iV80: 316 km
Audi Q4 e-tron 40: 326 km
VW ID.4 Pro: 328 km
VW ID.4 GTX: 332 km
Tesla Model 3 Performance: 337 km
Porsche Taycan 4S: 352 km
Audi RS e-tron GT: 367 km
Ford Mach-E GT: 367 km
BMW iX xDrive 50: 434 km
Mercedes EQS 580 4matic: 444 km