O veste foarte buna vine de la Oradea unde incompetentii de la CNAIR au dat unda verde celor de la Strabag pentru a realiza cei 19 km de centura in regim de autostrada.
Este vorba de lotul Autostrada Transilvania – Centura Oradea care are termen de finalizare in 2024, iar acest termen are mari sanse sa fie indeplinit daca ne uitam la cum au decurs lucrarile Strabag din ultimii 5 ani.
Lungimea 18,96 km din care 13 km la profil de drum expres, restul drum național cu 2 benzi pe sens. Termenul contractual: 24 de luni pentru execuție.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat pe 21 iulie 2021 contractul pentru proiectarea și execuția drumului care va face legătura dintre Centura Oradea (Calea Sântandrei) și Autostrada A3 Transilvania.
Proiectul drumului de legătură are o lungime de 18,96 km, 12 poduri noi și pasaje (inclusiv peste Crișul Repede și peste șoseaua Borșului), dar și 3 noduri rutiere. Noua șosea urmează să fie construită la profil de drum expres pe 13 km, iar, pe 6 km, la profil de drum național cu 4 benzi.
CNAIR SI INCONPETENTII DE LA BUCURESTI!
Aici trebuie doar sa reamintim faptul ca Ministerul Transporturilor este condus de pesedistul Grindeanu care in ultimele 6 luni de mandat nu a semnat nici un proiect din functia de sef direct al CNAIR.
Lucrarile pe Centura Bucuresti STAGNEAZA inca din anul 2013 cand a fost realizat in zona de Nord o largire a suprafetei de rulare care nici macar in ziua de astazi nu au fost date circulatiei publicului!
Sunt parcari pentru camioane!
In Sud lucrurile sunt exact ca si in anul 1990, adica se merge pe o singura banda pe sens fara marcaje rutiere sau sensuri giratorii in zonele Berceni, Jilava, Magurele, Bragadiru sau Domnesti.