Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Asa arata versiunea de baza a Dacia Spring Essential facelift 2024, 45 CP, jante de tabla, oglinzi manuale si pret de peste 18.000 euro

Astazi cei de la Dacia au prezentat primele imagini cu versiunea de baza a modelului chinezesc Dacia Spring Essential 2024.

Dacia Spring Essential facelift 2024, pret spring rabla plus, calitate, portbagaj fata spring oe, motor 45 cp spring 2024, interior Dacia Spring Essential facelift 2024

Din aceste imagini vedem ca Dacia nu are decat jante de tabla, vopsea alba si un interior spartan.

Dacia Spring Essential facelift 2024, pret spring rabla plus, calitate, portbagaj fata spring oe, motor 45 cp spring 2024, interior Dacia Spring Essential facelift 2024

Dacia cere chiar si 109 euro pentru torpedou, 179 euro pentru portbagaj de plastic in fata, 627 euro pentru un cablu de 6.5 m sau 250 euro pentru un cablu Schuko/Type2 (Mode 2, 10 A).

Dacia Spring Essential facelift 2024, pret spring rabla plus, calitate, portbagaj fata spring oe, motor 45 cp spring 2024, interior Dacia Spring Essential facelift 2024

Adica, noua Dacia Spring Essential de 45 CP poate avea optionale de peste 1.200 euro, pretul final al versiunii de baza depasind suma de 18.200 euro.

Dacia Spring Essential facelift 2024, pret spring rabla plus, calitate, portbagaj fata spring oe, motor 45 cp spring 2024, interior Dacia Spring Essential facelift 2024

Esec total-Vanzarile modelului Dacia Spring au scazut cu 99% in 2024 fata de aceeasi perioada a anului precedent

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

s

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Se duce in cap Dacia cu managerii ăștia slabi(mă refer mai mult la cei de la Renault care nu știu să țină în frâu companiile,să impună reguli și standarde,să facă ordine,să găsească soluții ieftine aici,etc).Nu se mai naște un al doilea Louis Scwaitzer care a decis existenta Loganului și a cumpărat Dacia.Masinile actuale arata din ce in ce mai rău și sunt mai scumpe ca o chinezărie concepută de aia la ei acasă…Și nu mă refer le design neaparat.Arata “ieftin” rău !Vedem calitatea…Daca vad eu bine aeratoarele laterale sunt înclinate in jos ?In loc sa fie către coltul gemului,adică spre exterior.Și cat se vaita posesorii de dezaburirea proasta la primul model…Așa e când inginerii nu mai concep mașini ci contabilii !!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente