Una dintre cele mai importante companii care se ocupa de realizarea de teste care sa dovedeasca siguranta cetatenilor TCS a descoperit ca celebra anvelopa resapata este de fapt o mare problema.
Acestia spun ca procesul de resapare al anvelopelor este realizat atat de prost de catre companiile specializate incat permit sa resapeze patru anvelope de la companii diferite pentru a da nastere unui brand low-cost pentru clientul final.
Daca utilizezi patru carcase de la patru producatori diferiti resapare urmeaza sa ofere caracteristici diferite fiecarei roti in parte in special la capitolul franare.
Resapare este un proces intalnit la camioane si utiliaje care permite transportatorilor sa reduca costurile cu anvelopele, iar celebrele explozii ale acestor anvelope se datoreaza evident rasaparii care este realizat discutabil.
“They can, on the one hand, come from the carcass used and which differs from one manufacturer to another.
This means that there is a risk that in the end, even if the tread is the same, the car will be fitted with four tires of different origins. As a result, each wheel can have different handling characteristics.”
s s