Diferenta dintre un produs Honda si unul care face parte din aceelasi segment realizat in Asia, America sau Europe este faptul ca masinile Honda sunt cele mai fiabile din sgment.
Calitatea de fabricatiaa masinilor este de asemenea la un nivel considerat de specialisti drept premium.
O asemenea masina a celor de la Honda se numeste Accord, berlina de clasa medie care a reusit sa castige o clientela consecventa chiar si in Euripa, pe terenul celor de la VW si Opel. Modelul despre care vorbim acum este de fapt primul Accord realizat in totalitate de catre Honda ( vechea generatie era construita impreuna cu Rover), in Marea Britanie.
Accord CL7-Primele impresii Autolatest 2004
De foarte multe ori, s-a spus despre masinile japoneze ca sunt extrem de performante, foarte fiabile, dar care nu au o personalitate bine definita. Astfel, pentru a contracara aceste opinii, constructorii asiatici au abordat o noua tactica din punctul de vedere al designului exterior, noile “japoneze” fiind in prezent deosebit de bine concepute la exterior. Un astfel de caz este cel al constructorului Honda care cu modelul Accord stabileste noi limite in clasa medie superioara.
Generatia precedenta a Hondei Accord, construita pe baza platformei tehnice a Roverului 600, a fost un automobil foarte performant ca motorizari si dotari tehnice, dar care pur si simplu nu reusea sa iasa in evidenta ca design al caroseriei.
O data cu lansarea noului Accord generatia a 7-a in 2003, Honda a adoptat designul exterior gusturilor europenilor, aceasta degajand un caracter sobru dar totodata avand si o tenta sportiva. Partea anterioara e de o agresivitate nemaiintalnita la vreun Accord, exprima cel mai bine dinamismul creat de designerii japonezi, noul Accord fiind dotat si cu motorizari performante, care sa confirme noul trend de la Honda.
Punctele forte ale vechilor generatii, precum lista de dotari standard mai mult decat cuprinzatoare sau a prelucrarii solide sunt intarite la noul model de un tren de rulare echilibrat si a unei caroserii incapatoare si functionale.
Contra sumei de 20.000 euro pret CIP, puteti conduce noul Accord echipat cu motorizare de 2,4 litri I-UTEC, care dezvolta o putere maxima de 190 CP la o turatie de aproape 7.000 rpm, performanta demna de o sportiva pur-sange.
Daca insa sunteti adeptul motorizarilor diesel, atunci cu cea mai mare placere puteti alege motorizarea diesel 2,2 CTDi, care dezvolta 140 de CP si un cuplu motor de 340 Nm inca de la o turatie de 2.000 rpm. Consumul acestei versiuni este de minim 4,6 litri si maxim de 6,7 litri la o suta de km parcursi.
19 feb 2004
Lucian Emil Dumitrescu