Criterii de selecție pentru furnizorul de leasing operațional: prețul, pachetul de servicii incluse, relația dezvoltată cu furnizorul și anume încrederea în servicii și flexibilitatea sa.
Așteptările clientului de leasing operațional: rapiditate în rezolvarea incidentelor, livrarea rapidă a autovehiculelor, calificare superioară pentru personalul de service.
Cerințele clienților de leasing operațional: mobilitate totală, ceea ce înseamnă autovehicule de înlocuire pentru mașinile imobilizate în service, statistici referitoare la parcul auto utilizat, serviciu pick-up.
Majoritatea clienților de leasing operațional ai companiei văd acest produs drept o modalitate de reducere a costurilor interne ale companiei, o modalitate de outsourcing a serviciilor de suport și văd în furnizor un partener care implementează servicii auxiliare esențiale.
Conform analizei „Piața de leasing operațional”, principalele trei criterii la alegerea furnizorului de leasing operațional sunt:
-
Prețul și pachetul de servicii.
-
Relația dezvoltată cu furnizorul și flexibilitatea serviciilor sale.
-
Imaginea corporate a companiei.
„Observăm că cei mai mulți clienți contractează serviciile noastre de leasing operațional atât pentru reducerea costurilor legate de flota auto cât și pentru a beneficia de suportul unei companii cu experiență în domeniu.
În ceea ce privește motivul pentru care utilizează leasingul operațional, clienții Sixt au pus pe primul loc reducerea costurilor și flexibilitatea pe care o au la dispoziție în funcție de necesarul real de autovehicule pentru companie în funcție de proiecte sau o anumită perioadă a anului. De asemenea, clienții au apreciat că prin serviciile de leasing operațional au economisit timp care ulterior a fost alocat obiectului de activitate de bază.