Si pentru a intelege mai bine de ce actuala guvernare nu controleaza lucrarile mari de infrastructura trebuie doar sa ne uitam pe harta online a celor de la Asociatia ProInfrastructura.
Aceasta harta este disponibila AICI pentru toti cei care sunt interesati de soselele din zona Bucuresti.
Pe scurt, vedem ca lucrarile la actuala centura Bucuresti sunt aproape nule pe intreaga zona, CNIAR dovedind din nou un grad mare de incompetenta.
Largirea actualei Centuri Bucuresti este ZERO pentru ca sunt loturi despre care cei de la CNAIR nici macar nu au constructor.
Cele mai vizibile lucrari sunt cele de la pasajele peste CB, insa avem din nou probleme cu Autostrada A0 care trebuia sa fie finalizata in aceelasi timp cu aceste pasaje.
A0 in Nord este inexistenta chiar daca vedem ceva miscare pe tronsonul Nord Lot2. Pe A0 Lot 1 italienii de la Pizzarotti sunt in impas chiar daca au castigat licitatia in anul 2019, de atunci si pana in prezent trecand patru ani si nu vedem in teren nici un utilaj!
In plus fata de aceasta, incompetentii de la Regionala Drumuri Bucuresti si CNAIR nu sunt in stare sa realizeze doua sensuri giratorii din bidoane in zona Pasaj Pantelimon/CB , Strada Garii Jilava/CB sau Pod Magurele/CB.
Acolo este nevoie urgenta de aceasta solutie pentru a fluidiza traficul, insa se pare ca NU SE VREA de la CNIAR si Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti!
Si daca mergi pe actuala Centura Bucuresti nu uita ca cei care NU SE OCUPA de aceasta, lucreaza si de zi cu zor prin Teleorman, Transfagarasn, Buzau sau Prahova!
Mai jos vezi imagini cu lucrarile lor care sunt la sute de km de Bucuresti si de Centura Bucuresti!