Se pare ca era electrificarii fortate a Chinei incepute de partidul comunist de la Beijing in anul 2015 a dat si primele falimente notabile.
Acum, la jumatatea anului 2022 cel mai mare producato de masini si camioane electrice din China, Yangtse Motors o subsidiara a Dongfeng Yangtse Motors a intrat oficial in faliment pentru ca nu poate sa-si plateasca angajatii si furnizorii.
Conform China Insights, guvernul comunist de la Beijing a subventionat cu 300 de miliarde de dolari intreaga industrie de masini electrice incepand cu anul 2015, adica au finantat de la zero construitea de uzine noi fara ca aceasta sa vanda in realitate produsele mult promovate.
Fabricile chinezesti au produs masini electrice pentru a castiga subventia de la stat, sute de mii de asemenea modele NOI NOUTE fiind abandonate pe camp pentru ca nu exista clienti pentru ele.
Economia comunista de tipul centralizata si planificata a dat faliment in domeniul constructiei de masini electrice in 2022, cei mai mari investitori din SUA icepand sa-si retraga investitia de la BYD care a vandut anul acesta doar 600.000 de masini electrice si are o capacitate de 3.5 milioane de masini.
Acesta este primul pas in colapsul industriei auto chinezesti de masini electrice, masini care sunt 100% subventionat de catre comunisti pentru ca apoi sa fie vandute cetatenilor fara nici cel mai mic profit.
In aceasta ecuatia doar cei de la Dacia au reusit sa vanda in Europa gama Dacia Spring cu 22.000 euro, in timp ce pretul real al masinii este de 1.000 de euro dintre care 1000 de euro sunt subnetionati de catre guvernul de la Beijing.
Profitul celor de la Dongfeng Yangtse este zero, in timp ce profitul francezilor este de 200% fata de pretul de achizitie!
Si ca sa intelegi mai bine cum arata colapsul preconizat al industriei comuniste din China vezi video-ul atasat:
Aceea de la Domgfeng sunt ce-i de produc , Dacia Șpring de a ajuns 10.200 de euro ! A inebunit Lupul și odată cu el și o parte din Oameni .