Masina din aceasta prezentare este una care da mari batai de cap celor de la Toyota si Grupul VAG pentru ca este un crossover de mari dimensiuni cu o motorizarea 100% hybrid si cu un pret mai mic de 29.000 euro cu TVA.
De fapt, masina celor de la Hyundai este chiar mai ieftina decat un banal Duster Hyrid de la Dacia, si fara sa mai punem la socoteala faptul ca este produsa in Coreea de Sud.
Sub capota masinii se ascunde aceeasi motorizare ca si pana acum, insa puterea maxima totala cumulata este mai mica decat cea de anul trecut pentru ca sunt sanse ca masina deja sa corespunda normelor Euro 7.
Acum motorul pe benzina dezvolta doar 93 CP, insa acest lucru este putin important daca cel electric din cutia 6DCT ofera o putere maxima de 44 CP si 170 Nm.
Adica, in mediu urman Kona Hybrid ruleaza foarte mult in modul electric.
Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!
FISA TEHNICA
Tip motor Full Hybrid
Cod motor G4LL
Cilindree 1580 cmc
Putere 69 kW (93 CP) la rpm 5700 rpm
Cuplul maxim 134 Nm la rpm 4000 rpm
Seria pornire/oprire automată
Putere / Cuplu (motor electric 1) 32 kW (44 CP) / 170 Nm
Puterea maximă în CP (puterea sistemului) 129 Cuplu (puterea sistemului) 265 Nm
Tip cutie de viteze Automat.
Transmisie DCT6
Clasa de emisii Euro 6e (WLTP) 36EA
Accelerație 0-100 km/h 12,0 s
Viteza maxima 165 km/h
Zgomot la volan 68 dB
Consum combinat de combustibil (WLTP) 4,5 l/100 km
Valoarea CO2 combinată (WLTP) 103 g/km
Dimensiune rezervor 38,0 l
Tehnologia de stocare (de exemplu, ioni de litiu, solide etc.) Polimer de litiu
Capacitatea bateriei (brută) în kWh 1,6 Capacitatea bateriei (netă) în kWh 1,3
Lungime 4385 mm
Latime 1825 mm
Inaltime 1585 mm
Ampatament 2660 mm
Garda la sol maxim 170 mm
Volum portbagaj normal 466 l- 1300 l
Greutate proprie (UE) 1485 kg