Masina din acest test drive este una extrem de imporanta pentru clientii din Europa pentru ca este printre putinele masini SUV full hybrid cu transmisie automata electrificata cu convertizor de cuplu 4×4.
Sub capota se gaseste un motor clasic 1.6 TGDI de 158 CP, motor care face parte din gama Smartstream G Hybrid, adica este unul cuplat o cutia AT6 electrificata care are la randul sau integrat un alt motor electric de 65 CP.
Ambele ofera o putere maxima cumulata de 215 CP si 350 Nm, cifre suficiente chiar si pentru cei care aleg un condus dinamic.
Noul Tucson are drept concurenti directi modele precum Toyota RAV4, Ford Kuga, Kia Sportage insa si noul Volkswagen Tiguan in versiunea 1.5 TSI Hybrid.
Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!
FISA TEHNICA
Tip motor Full Hybrid
Cod motor G4FU
Numărul de cilindri 4
Prepararea amestecului Injecție directă Turbo
Numărul de supape 4
Cilindree 1598 cmc
Putere maximă 158 CP la rpm 5500 rpm
Cuplul maxim la 265 Nm 1500 rpm rpm
Putere motor electric – 48 kW (65 CP) / 264 Nm
Accelerație 0-100 km/h 8,2 s
Viteza maxima 186 km/h
Zgomot la volan 67 dB
Consum combinat de combustibil (WLTP) 5,6 l/100 km
Valoarea CO2 combinată (WLTP) 126 g/km
Capacitate rezervor 52,0 l Tehnologia de stocare (de exemplu, ioni de litiu, solide etc.) Polimer de litiu
Capacitatea bateriei (brută) în kWh 1,5
Lungime 4510 mm Latime 1865 mm
Latime (inclusiv oglinzi exterioare) 2130 mm
Inaltime 1650 mm
Ampatament 2680 mm
Garda la sol maxim 170 mm
Raza Bracaj 10,9 m
Greutate proprie (UE) 1650 kg
Greutate Max 2190 kg
Sarcina utila 540 kg
Capacitate de remorcare frânată 12% 1360 kg
Capacitate de remorcare nefrânată 750 kg