Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Ford Focus 1.6 Duratec Ti-VCT 2012-Ultimele momente ale unui motor andurant

Masina din aceste test este versiunea sedan a noii generatii de Focus care este echipata cu una dintre cele mai vechi motorizari Ford din acest moment.

Este vorba evident de propulsorul clasic de 1.6 litri pe benzina din seria  Duratec Ti-VCT care dispune de o admisie variabila pentru a reduce costurile de utilizare.

In viata de zi cu zi masina se misca elegant daca nu uitam de faptul ca acest motor este unul aspirat, iar sunetul propulsorului aduce aminte de zilele glorioase cand Ford colabora cu succes cu britanicii de la Cosworth.

Pentru fanii motoarelor aspirate Ford trebuie sa spunem ca acestea sunt ultimele zile ale motorului de fata pentru ca el urmeaza sa fie inlocuit de unui Ecoboost de un litru construit in noua uzina de la Craiova.

PRO

Consum mic de benzina, rafinament nesperat pentru un motor aspirat, Focus Sedan bine realizat calitativ, pret mic de achizitie

CONTRA

Cutia de viteze are doar 5 rapoarte, motor lenes sub 3.500 rpm, sistem de preincalzire iarna extrem de enervant, toate dotarile interesante sunt optionale 

Citeste test-ul complet AICI!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente