De fiecare data cand romanii vorbesc despre Dacia Duster spun numai lucruri bune precum ca este Made in Romania, are capacitati off-road peste tot ceea ce ofera concurenta, este ieftina la achizitie si la intretinere, adica singurul SUV care chiar merita sa fie cumparat.
Ei bine, noi cei de la Autolatest venim si spunem ca Subaru XV este o masina mai buna decat orice Dacia Duster pentru ca:
-este farbicat in Japonia si nu are probleme tehnice
-are o garda la sol mai mare decat cea a lui Duster
-are o calitate de asamblare mult superioara
-nu a avut rechemari in service
-motorul boxer pe benzina este mai rafinat si la fel de economic
-vine standard cu transmisie automata Lineartronic
-are cea mai buna transmisie integrala din segment
-are 5 stele de singurata fata de cele 3 stele din 2017 care acum au mari sanse sa fie maxim 2!
Si daca tinem cont ca un Subaru XV 1.6i Boxer se vinde la Bucuresti cu doar 26.890 euro TVA inclus lucrurile devin cu adevarat problematice pentru masina celor de la Dacia.
De fapt, Duster este un SUV capabil si recomandat cand are un pret de maxim 18.000 euro, insa cand pretul sau depaseste 25.000 euro atunci devine putin recomandat chiar si in fata unui Suzuki de Ungaria.
Astfel, Subaru XV ramane in acest an cea mai buna solutie pentru cei care se gandeau pana acum la achizitia unei Dacia Duster 2023.
Absolut niciodată nu s-au fabricat mașini Dacia la Pitești, ele se fabrică la 15km nord, la Mioveni!
:))) Si Mioveniul este langa Cluj Napoca! Stim!
Salut! Din descriere, ar părea super, însă… de cele mai multe ori, când mergi la fața locului, mașina are un preț mult mai mare decât ce se prezintă prin reclame. Ți se spune la fața locului că are acel preț doar dacă iei nu știu ce versiune care nu este pe stoc, pentru care trebuie să aștepți, sau care nu are nu știu ce opțiuni, iar dacă le vrei, trebuie nu știu ce sume în plus. Și uite așa ce se prezintă ajunge să nu corespundă cu realitatea! Rareori ai norocul să prinzi nu știu ce ofertă! De regulă, tot ce e mai bun decât Dacia, e și mai scump. Iar cei mai mulți oameni se gândesc la bani. Orice diferență contează! Ca să nu mai zic de costurile de întreținere. Asigurări mai scumpe, revizii mai scumpe, orice mai scump la astfel de mașini. Te bucuri că ai scos nu știu ce preț, iar apoi, dacă nu te ține buzunarul, plângi că ai vrut altceva care să dea mai bine pe stradă.
Mmhâ,și marmota învelea frumos ciocolata: nu țin cu Duster că dacă avea altă motorizare mai discutam, dar nici cum le zici tu nu s toate țeavă ;mergeți la reprezentanță și mai vb!
Știe cineva unde este o reprezentanta Subaru in Romania?
SMT Pallady!
O masina foarte plictisitoare ( am urmarit filmulete pe youtube cu acceleratii 0-100; 0-200). Cred ca mai rapid e dusterul 1.3 tce.
Sa nu mai vorbim ca e uratica…
Legat de calitate, clar e peste multe masini de buget…daca le putem numi asa la 26-30 K.
La banii astia, cred ca te poti lipi de o toyota cross cu 190 cp…care probabil e si mai rezistenta in timp si va avea si un pret de revanzare mai bun decat subaru
Reclamă mascată la dealer-ul din București. Sunteți destul de departe de realitate cu cele prezentate.
Cum adica mascata cand am spus in video cat si in text ca este vorba de dealerul SMT Subaru din Bucuresti? 🙂
Uite pune si link spre dealer sa vada toti ofertele lor cu livrare imediata: https://subarumotors.ro/
Seba are dreptate. Merg si eu pe Toyota Cross!
A condus unul dintre voi un XV Lineartronic?
Daca nu, atunci sunt doar vorbe in vant de dragul conversatiei!
Numai reclame proaste la momentul de față Duster nu are concurenta
Recomand Subaru XV, conduc unul din 2019, benină de 2.0, singurul lucru negativ e lipsa reprezentantelor. Din câte stiu sunt doar in București, Brașov și Cluj. Intretinerea e comparabilă la preț cu Duster.
Câți îți papa ? Ce cutie ai ?
Dacia Duster. Am condus si conduc aceasta masina de cand a aparut pe meleagurile noastre, pentru ca asta a oferit firma la care lucrez. Primul tip de Duster, a fost bun. Urmatorul a avut mari probeme ca : suspensiile spate, grup, timonerie, start-stop. Urmatorul model, cel cu DRL si stopuri in ” cruce”, deja la 50.000 km, caroseria scartie si zdangane , materiale din interior, nu sunt calitativ mai bune in comparatie cu generatiile mai vechi. Alte probleme mecanice la km pe care le au ( 40.000-70.000 km) , deocamdata nu au. Singura problema a marcii Dacia , este fiabilitatea si asta nu de ieri , de azi.
M-am uitat și eu la dpecificații tehnice,varianta cu motorul de 1,6 are cuplu motor de 150 Nm,adică aproape la fel cu cel de la Logan 1,4 benzină.Luând în calcul și greutatea mașinii,la deal plângi până faci o depășire.Prețul maxim ajunge la 32000 €.
Pretul porneste de la 26.800 fara Rabla cu dotari echivalente de la Duster de 28.000 euro!
Nici nu se compară gândacul ăsta spațial cu designul modern cyber punk minimalist al Daciei Duster. Uite-te la stopurile alea scarboase de pe Subaru si bordul ăla de zici ca e Ford din 2010 sau mai rau vreun Citroen cu ceasurile pe mijloc. Unde se mai poartă inserția aia in mijlocul bordului. Mai lasane cu aberațiile, ca “doar” 26000 de euro nu e un preț deloc mic. La banii ăia te îndrepți catre un Taigo sau Kamiq. Deși așa cum am zis, Dacia bate tot la design si confort interior. Taigo e tare înghesuit, asa cum pare si jaful asta albastru.
Si cine a gandit designul ala cu gurile de ventilatie de pe mijloc verticale ca la maxi-taxi e…Ce sa mai zic, designul e oribil la masina asta.
Motorul ala rafinat pe benzina de la subaru consuma 9 afara si 13-14 în oraș. Iar cel diesel de 2 litri de 147 cp, arata bine pe hârtie și la consum și la performante, dar se strica fatal pe la 150k cu o probabilitate de 15 % , inaceptabil. Dacă nu ma credeți întrați pe mobile.de si la 1 din 6-7 anunțuri ai “motor schaden”.
diesel nu mai exista de 10 ani la Subaru 🙂
….cat despre 2.0 boxer hybrid vezi ca nu mai consuma atat de mult!
https://autolatest.ro/teste-auto/test-drive-cu-noul-subaru-forester-sk-facelift-2-0-ie-boxer-lineartronic-comfort-2023/?swcfpc=1
Las-o dracu ca Subaru nu e de fițe. E de cunoscători. Habar n-ai dacă vorbești asa. Problema lui e ca motorul diesel e cu probleme și benzinarul (ma refer la ala pe 2,0 ca ala de 1,6 n-are ce cauta acolo) consuma exagerat de mult. 9 / 14.
Sa confirme și domnul de mai sus cu 2,0 lineatronic