DE CE ELANTRA A DEVENIT NOUA OCTAVIA A ROMANULUI DE RAND?
Pentru simplul fapt ca platesti cu 12.000 euro mai putin, primesti o caroserie mult mai moderna, un interior superior din toate punctele de vedere si o garantie reala de 5 ani fara limita de km.
De fapt, cu pretul dat pe o Octavia “cheala” poti pleca acasa cu o Elantra Exclusive Navi cu transmisie CVT si toate dotarile oferite STANDARD, in timp ce o Octavia cu acelasi nivel de echipare ajunge cu un pret real de aproape 43.000 euro, adica cu 18.000 euro mai mult!
CUM SE CONDUCE?
La fel ca si in trecut, cand testam modelele Octavia II, relatam faptul ca o masina de clasa medie entry trebuie sa ofere un comportament rutier bun, adica sa nu exceleze la nici un capitol, insa care sa ofere un feeling de siguranta si confort in orice situatie.
Noua Elantra se conduce pe drumurile Romaniei extrem de eficient, iar daca vrei sa conduci sportiv, trenul de rulare este gandit sa faca fata fara nici cea mai mica problema.
Pe un traseu de 700 km, am realizat ca aceasta generatie de Elantra reuseste sa ofere un compromis bun pe orice suprafata, singura zona unde suspensia ne-a transmis ca nu este gandita pentru Romania a fost acolo unde asfaltul avea denivelari mici, tipice mediului urban.
Nici una nici alta nu mai sunt ce au fost, desi la design zici ca unii au furat de la altii