Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul MG EHS nu este o masina PHEV ci una electrica cu range extender REX! Are 339 CP si merge 100 km in modul electric

Masina din acest test drive este cu totul speciala, pentru ca vorbim de un SUV extrem de performant din toate punctele de vedere, masina care este mult mai ieftina decat concurenta sa directa Made in Germany.

Este vorba de gama MG EHS, un full size SUV, care oficial este PHEV, insa in realitate este vorba de o masina electrica cu REX ( range extender), unde motorul termic este generator pentru alimentarea motoarelor electrice.

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Acest sistem a aparut prima data pe Opel Ampera, unde motorul termic era generator, iar acum chinezii au venit cu imbunatatirea sistemului, pentru a dezvolta peste 300 CP.

CUM FUNCTIONEAZA?

Noul MG EHS este de fapt un Roewe D5X care utilizeaza sistemul SAIC DMH, dotat cu un motor termic 1.5 turbo de 142 CP, motor care are o eficienta de 43%.

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Vedeta sistemului DMH este cutia multimodala, care are integrate doua motoare electrice de 183 si 81 CP, unul fiind motor de tractiune si celalalt generator, insa sistemul SAIC poate sa utilizeze in anumite situatii ambele motorizari.

MG spune ca noul EHS are o putere maxima de 339 CP, performanta care permite modelului sa atinga 100 de km/h in doar 6.9 secunde.

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Cand bateria LFP nu mai are energie, sistemul DMH de la SAIC functioneaza tot electric in mediul urban, motorul termic fiind activat doar pentru a pastra un anumit nivel al acumulatorului.

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Autolatest recomanda achizitia masinilor MG de AICI:

mg motors SMT

FISA TEHNICA

Model MG EHS AS3A

Tip motor Plug-In Hybrid

Codul motorului 15FHE

Putere maximă în kW (puterea sistemului) 200

Putere maximă în CP (puterea sistemului) 272

Cuplu (puterea sistemului) 350 Nm

Tracțiune Fata

Transmisie automată multimodala

Clasa de emisii Euro 6e (WLTP) 36EA

Poziția de instalare frontal / în linie

Număr de cilindri 4

Injecție directă Turbo

Număr de supape 4

Cilindree 1496 cc

Putere / Cuplu 105 kW (142 CP) / 230 Nm

Putere / cuplu (motor electric 1) 135 kW (183 CP) / 340 Nm

Generator ( motor elctric 2) 81 CP

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Accelerație 0-100km/h 6,8 s

Viteza maximă 190 km/h

Viteză maximă electrică 140 km/h

Zgomot la condus 67 dB

Consum de combustibil combinat (WLTP) 0,5 l/100 km

Consum de combustibil combinat (WLTP) PHEV (baterie goală) 5,8 litri

Consum de combustibil combinat (WLTP) – a doua unitate 21,8 kWh/100 km

Valoarea CO2 combinată (WLTP) 14 g/km

Valoarea CO2 combinată (WLTP) PHEV (baterie descărcată) 131

Autonomie WLTP (electric) 100 km

Autonomie WLTP City (electrică) 127 km

Dimensiunea rezervorului 55,0 l

Capacitatea bateriei (brută) în kWh 21,4

Funcție de încărcare CA monofazată

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

Putere de încărcare (kW) CA: 6,6 Încărcare 100%: 240 min. (AC 1-fază wallbox/ stație de încărcare 6,6 kW)

Încărcare bidirecțională Seria V2L

Lungime 4670 mm

Lățime 1890 mm

Înălțime 1663 mm

Ampatament 2765 mm

Garda la sol maximă 134 mm

Raza Bracaj 11,5 m

Unghi de apropiere în față 18,6 grade

Unghi de plecare din spate 18,3 grade

Volumul portbagajului normal 441 l- 1291 l

Greutate la bord (UE) 1905 kg

Greutate totala 2305 kg

Sarcină utilă 400 kg

MG e-HS, smt pallady mg motors, drive test MG e-HS, test drive MG e-HS, consum MG e-HS, garda la sol, MG e-HS masina full electrica, autolatest, date tehnice, saic mdh MG e-HS

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente