Dupa aproape 2 ani de utilizare am testat din nou cea mai scumpa masina Dacia.
Este vorba de un Logan 3 in versiunea de echipare de top dotata cu motorul 1.0 TCe de 90 CP si cutia automata care este de fapt o transmisie CVT construita de catre Samsung in Coreea de Sud.
Momentan masina nu a parcurs foarte multi km, insa aceasta se prezinta admirabil din toate punctele de vedere.
Cateva observatii/precizari/intrebari:
– transmisia automatica CVT de pe Logan 3 este furnizata de compania Jatco si este produsa in Japonia.
– eventualele jocuri in pivoti, bucsi sau bielete de directie nu se diagnosticheaza prin simpla miscare a volanului stanga/dreapta.
– orice utilizator are la dispozitie manualul cu instructiuni ca sa afle cum se manevreaza corect levierul schimbatorului de viteze si cum se citesc informatiile oferite de calculatorul de bord.
– clienti Dacia sunt tratati la fel (de prost sau de bine) in reteaua de service, indiferent de pretul de achizitie al masinii.
– daca tot ii faceti reclama, va rog sa precizati ce avantaje semnificative ofera o instalatie GPL Tomasetto in raport cu cea de la Landi Renzo montata in uzina Dacia?
In primul rand NU ESTE O CUTIE JATCO!
Este una fabrica in Coreea de Sud de catre un furnizor al GM/Daewoo care nu are nici o treaba cu Japonia!
Cat despre Tomasetto vs LandiRenzo vezi cat te costa un reducator sau o rampa de injectoare la LandiRenzo vs Tomasetto?
Tomasetto este numarul 1 in Romania pentru ca are cele mai mici costuri de utilizare/menteannta!
Plus ca noul ECU de gaz LandiRenzo este integrat in ECU-ul motorului, adica 1500 de euro cand se strica peste 5 ani!
Din contra,are un pret de revanzare…fantastic…masini din 2022-2023,cutie automata,se vand in 2024 cu 17-18.000euro,cu rulaj intre 10.000 si 30.000.
Asta e ceva de neinteles…