Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cum se comporta Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP dupa 2 ani! Autolatest Romania

Dupa aproape 2 ani de utilizare am testat din nou cea mai scumpa masina Dacia.

Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, test drive, probleme Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, autolatest, testeauto, zgomot relanti rece, vibratii motor 1.o tce, logan 3 fara gpl, gpl logan 3 tomasetto, drive test Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP 2001

Este vorba de un Logan 3 in versiunea de echipare de top dotata cu motorul 1.0 TCe de 90 CP si cutia automata care este de fapt o transmisie CVT construita de catre Samsung in Coreea de Sud.

Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, test drive, probleme Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP, autolatest, testeauto, zgomot relanti rece, vibratii motor 1.o tce, logan 3 fara gpl, gpl logan 3 tomasetto, drive test Dacia Logan 1.0 TCe Cutie Automata 90 CP 2001

Momentan masina nu a parcurs foarte multi km, insa aceasta se prezinta admirabil din toate punctele de vedere.

Test Drive cu cel mai scump Logan din istorie! Dacia Logan 1.0 TCe 90 CP si cutie automata CVT 2022 de 15.600 euro

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Cateva observatii/precizari/intrebari:
    – transmisia automatica CVT de pe Logan 3 este furnizata de compania Jatco si este produsa in Japonia.
    – eventualele jocuri in pivoti, bucsi sau bielete de directie nu se diagnosticheaza prin simpla miscare a volanului stanga/dreapta.
    – orice utilizator are la dispozitie manualul cu instructiuni ca sa afle cum se manevreaza corect levierul schimbatorului de viteze si cum se citesc informatiile oferite de calculatorul de bord.
    – clienti Dacia sunt tratati la fel (de prost sau de bine) in reteaua de service, indiferent de pretul de achizitie al masinii.
    – daca tot ii faceti reclama, va rog sa precizati ce avantaje semnificative ofera o instalatie GPL Tomasetto in raport cu cea de la Landi Renzo montata in uzina Dacia?

    • In primul rand NU ESTE O CUTIE JATCO!
      Este una fabrica in Coreea de Sud de catre un furnizor al GM/Daewoo care nu are nici o treaba cu Japonia!
      Cat despre Tomasetto vs LandiRenzo vezi cat te costa un reducator sau o rampa de injectoare la LandiRenzo vs Tomasetto?
      Tomasetto este numarul 1 in Romania pentru ca are cele mai mici costuri de utilizare/menteannta!
      Plus ca noul ECU de gaz LandiRenzo este integrat in ECU-ul motorului, adica 1500 de euro cand se strica peste 5 ani!

    • Din contra,are un pret de revanzare…fantastic…masini din 2022-2023,cutie automata,se vand in 2024 cu 17-18.000euro,cu rulaj intre 10.000 si 30.000.
      Asta e ceva de neinteles…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente