Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Trei masini electrice VW, Renault si Toyota care nu au nici o sansa in Romania in fata lui Tesla Model 3

Este greu de spus cat de multa mahnire si suparare apare in showroom-urile celor de la Renault, Volkswagen sau Toyota, insa realitatea a devenit crunta pentru acestia.

Si cand spunem asta, ne uitam pe cifrele de vanzari din Q1 in Romania si vedem ca masinile electrice ale celor trei sunt atat de mici incat nu mai reprezinta nimic in comparatie cu ceea ce face Tesla Romania.

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

Conform surselor, Tesla a vandut in Q1 in Romania peste 1.600 de modele NOI, in timp ce Renault, Toyota si VW se lauda impreuna doar cu aproximativ 100 de bucati!

Tesla are sute de masini pe stoc la Bucuresti cu preturi incredibil de mici! Livrarea se face pe loc

DE CE ROMANII PREFERA TESLA?

In primul rand pentru ca Tesla Model 3 are toate dotarile standard, in timp ce la modelele concurente platesti peste 10.000 euro in plus!

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

Pentru ca Tesla are o retea proprie de incarcare cu 250 kw in timp ce VW, Renault si Toyota te trimit acasa la tine sa incarci cu maxim 7.5 kw!

Si nu in ultimul rand, pentru ca Tesla este in medie cu aproximativ 20.000 euro mai ieftina decat concurenta de fata!

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

CE PRETURI AU RENAULT, TOYOTA SI VW?

In primul rand un Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp cu dotari precum pompa de caldura se vinde cu un pret de 52.890 euro, Tesla Model 3 de 286 CP si mult mai multe echipamente standard fiind comercialzata la Bucuresti cu suma de 41.990 euro!

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

Trecand la VW vedem ca noul ID.3 facelift cu dotari ajunge la un pret final de 58.000 euro TVA inclus, adica cu 16.000 euro mai mult decat Tesla in ciuda doar a unei motorizari de 204 CP.

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

Grecii de la Toyota Romania resusesc sa vanda un Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP cu dotari cu suma de 62.301 euro TVA inclus, adica cu 20.300 euro mai mult decat ceea ce ofera Tesla.

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

De fapt, pentru doar 54.000 euro poti sa-ti cumperi un Model Y Long Range de 514 CP care are o caroserie mult mai mare si o baterie capabila WLTP sa atinga un range de 533 km.

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

De diferenta de 8.000 euro fata de Toyota bZ4X poti merge GRATIS cu Model Y chiar si 10 ani fara sa mai scoti un ban din buzunar!

Asa ca, doar prin prisma acestei comparatii rapide trebuie sa intelegm ca producatorii traditionali au mari probleme cu masinile lor EV cand sunt puse fata in fata cu Tesla.

Renault MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC iconic E-TECH EV60 220 cp, Toyota bZ4X Luxury Style 217 CP, ID.3 facelift 2023, autolatest, testeauto

Tesla distruge piata auto EV din Romania-Tesla Model Y se vinde in Romania cu un pret de 35.490 euro cu toate taxele incluse!

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. Da urata e tesla asta, cel puțin în interior parca te urci la volanul unui PC. Niciodată o electrica nu va înlocui o mașină pe motorina sau benzina. Sunt pline de electronica, de senzori, un pc pe roți.

    • Pentru ca ne aduc injurii gratis, false si agresive noua si comunitatii!
      Daca comentezi civilizat atunci esti liber pe Autolatest!
      Daca nu esti OUT!

  2. Poate ca unii cred ca masinile electrice nu sunt de cursa lunga desi eu cred ca se inseala.Masina in sine nu difera fata de o termica si doar alimentarea si motorizarea sunt diferite.Despre motorizare ,nu e mare lucru de zis.Aveti toti masini de spalat,foarte solicitate si merg de 20 ani poate,fara probleme.Se mai pot duce chestii ieftine(periile,rulmentii).Problema e cu bateriile dar sincer cred ca le va scadea considerabil pretul in 10 ani.Deci si masina electrica poate sa fie de utilizare indelungata si personal nu as investi intr-un producator trecator ca Tesla care nu stie nici macar cat valoreaza produsele lui sau face speculatii (vezi ieftinirile masive recente).Asta maine poate abandona domeniul auto complet si sa faca roboti sau rachete spatiale…Asa ca tot mai de incredere sunt producatorii consacrati !Toti ne gandim la auto ca la o investitie pe termen lung,care necesita service si revanzare ca SH.Nu au ajuns ca aspiratoarele sa le duci la reciclat la primul semn de oboseala…Dupa cum vedeti azi cumpara oamenii termice de la VW,Renault sau Toyota si la 15 ani vechime ,sau mai mult.Nu cred ca va fi cazul veh Tesla,fara credibilitate si retea service…Dacia Spring,tinand cont cat costa noua poti zice ca o dai la Remat peste 10 ani dar Tesla e de 3x mai scumpa…Si sincer ,in afara de autonomie nu vad mare lucru.Din contra de Tesla am auzit o gramada incendiate din senin.De Spring doar odata,si aia e suspecta,in cercetari inca !

    • Este atât de discutabil comentariul tău….
      Este normal sa auzi de Tesla incendiata având în vedere ca Tesla vinde mașini la nivel mondial și de ani de zile în cantități mari, normal ca riscurile vor creste, pe când Dacia Spring nu se poate lauda cu o asemenea performanta încă cel puțin.
      Da corect, Tesla mai are de investit în service-uri la nivel mondial, dar la ce bun o marca consacrata care nu-ti poate garanta mai mult de 100k de km pentru baterii și o mașină aproape de 2 ori mai scumpa pentru nimic.
      Tesla este Tesla datorita raportului calitate-autonomie-pret. Asa a ajuns top 1 electrice și mai nou top mașini vândute peste termice.
      Fiind încă destul de noi, nu au necesitat interventii în service-uri asa mari și dese. Dar un viitor mai roz putem spera cu toții.

  3. @Cris, iti respect parerea destul de detaliata dar as face cateva precizari. Prima ar fi ca masina nu a fost niciodata o investitie ci o cheltuiala, devine investitie doar daca faci taximetrie cu ea. In al doilea rand Tesla reprezinta exact tehnologie de moment si viitor, constructorii “consacrati” deocamdata fac electrice doar pt portofoliu in timp ce Tesla a fost creata direct EV, este cum ziceai, un computer pe roti, exact viitorul pe care l-ai tot vazut in filmele SF. In al treilea dar nu in ultimul rand, sa nu crezi niciodata ca Tesla nu stie valoarea produsului sau, confunzi strategiile de marketing cu lipsa de experienta, nici gand de asa ceva, tocmai ca stie ce valoare are, ei acum cuceresc cota de piata, iar inteligenta cu care actioneaza este iesita din comun, dealtfel mult mai rapid decat reusesc (aici e adevarat) sa dezvolte partea de relatii cu clientii la nivel local si aici includ si service (ne referim la reparatii doar, pt ca Tesla e cam singurul, cred, producator de auto care nu jecmaneste clientul cu reviziile). Sunt totusi de acord cu tine ca, nu doar Tesla, ci EV in general nu sunt pt oricine, sunt inca scumpe iar incarcarea lor este o problema in Romania pt cei care locuiesc la bloc (adica mare parte a populatiei la oras). Articolul prezentat de autolatest este unul destul de fair expus si ii incurajez sa mearga pe acest fir.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente