De la inceputul anului si pana in prezent Tesla a reusit in Romania sa destabilizeze complet piata de masini electrice pentru ca a scazut preturile chiar si cu 10.000 euro fata de luna decembrie 2022.
De cateva luni o Tesla Model 3 Standard se vinde la Bucuresti cu suma de 31.000 euro TVA si Rabla incluse, iar un Model 3 LongRange care are o autonomie de 600 km cu doar 38.000 euro.
Mai mult decat atat, Tesla are de cateva luni un stoc increbil de masini care pot avea livrarea PE LOC, in timp ce concurentii sai directi trebuie sa astepte chiar si 2 ani pentru livrarea masinii in Romania.
Pretul mic si livrarea din stoc sunt cele doua caracterisici care “distrug” efectiv toti dealerii de masini electrice din Romania, fanii Tesla cumparand aceste modele chiar si fara Rabla pentru ca oricum stiu ca vor avea o valoare de revanzare foarte buna peste 5 sau 7 ani!
Si fara nici o vizita la dealer poti verifica chiar AICI stocul Tesla Bucuresti!
Incredibil cata reclama face pentru tesla
Care preț mic?
31.000 euro cu TVA si Rabla! Vezi cat costa un ID3 cu dotari echivalente!
Megane e tech se vinde cu 45500 de euro, full pe când tesla model e long rage se vinde cu 38000 de euro, fă comparație!? 😵 😵 😵 😵
Salut! La preturile afișate sunt scăzute deja primele de rabla și prima de la stat pentru achiziția unei mașini electrice? Caci dacă sunt scăzute deja, preturile nu sunt asa de mii precum spune anunțul. Într-adevăr cam toate mașinile sunt supra evaluate de către producător. Aștept un răspuns dacă știe cineva.
la Tesla preturile de pe site sunt fara RABLA PLUS!
De acolo scazi tu 11.500 euro.
” 31.000 euro cu TVA si Rabla! ” wow…e gratis ..ce sa mai zici !!! Alo , tovarasi, reveniti-va!
Suma asta nu au vazut- o nici 90 % din romani…si daca ar fi sa-i numere le-ar tremura mana pe bani ! Si aia care au vazut-o s-au innrobit la camatari ( banci) pe multi ani! Vai de capul tau romane ca ai ajuns snob si o sa crapi falit!
Nu toti lucam in comert :), uite te pe strada ca sunt sute de tesla, 90 la suta al tau nu se aplica decat daca stai pe la tara. Trezeste te si pune mana si munceste pe un job bine platit, invata, nu mai arunca cu rahat in necunostinta de cauza.
Alo, Tovarășe , ia un pix și o foaie și eventual un calculator ( cred ca ai nevoie) și calculează .
Mașina = 31000 euro
Garanție motor =8 ani /192000 km
Garanție baterie = 8 ani/192000 km
Garanție toată mașina = 4 ani /80000 km
Consum mașina (mediu) =16 kWh/100km
Pret kWh=1 leu
Cost consum 8 ani(200000km)~32000lei(6500€
Cost întreținere 0-4 ani = 0.
Cost intretinere 4-8 ani ~ 500 euro(filtru habitaclu , poate plăcute, Etc)
Cost total 8 ani fără daune = 31.000€+6500€+500€= 38000€. Sa zicem 40000 sa fie rotund.
Cost Dacia duster 1.5 diesel cu dotări = 28000€.
Garanție 3 ani.
Consum mediu = 7L/100km
Pret Litru= 7 lei
Cost consum 8ani(200000km)~100000lei(20000€)
Cost intretinere 200000km(15 revizii)=15-20000 lei(3-4000€)
Cost total 8 ani fără daune = 28000€+20000€+4000€= 52000€. Sa zicem 50000 sa fie rotund.
Mno, romane, nu știu cine o sa crape snob și falit, eu cu Tesla care este printre cele mai sigure masini din lume conform tuturor testelor , sau tu cu Duster ( Duster a fost ales exemplu pentru ca este foarte comuna la romani , putea sa fie orice altceva )?
SA NU MAI LUAM IN CALCUL ȘI FAPTUL CA EU CU TESLA POT AVEA “PECO “ la mine in curte cu niște panouri foto-voltaice .
Probabil ca nu este o coincidenta ca 90% dintre romani trăiesc de azi pe mâine . Pentru ca aia 90% au calculat doar de unde sa strângă 10000 de euroi sa își ia BMW sau haudi din 2010 si cred ca au făcut afacere .
Va rog sa mi spuneti pt ce masina se asteapta 2 ani de la comanda, marca, tip, pret? Multumesc…
Pret incredibil de mic raportat la ce? La un mercedes eqs?
Ca altfel 30.000 euroi sint o gramada de bani. Titluri de kkt.
Mananci ceea ce scoti pe gura!
Raportat la un Duster nou cu dotări care se apropie de 30000.
@Mihai – calcul neadevărat.
1. N-ai luat în calcul RCA. Cat costa la Dacia și cât costa la o electrica
2. Dacia este 4×4 , cat costa tesla awd?
3. Preț Dacia fara rabla vs Tesla cu rabla. Prinzi rabla? Dacă nu, diferența este uriașă de preț
4. Compari SUV cu berlina. Compara model Y cu Duster sau Logan cu model 3. (Ambele cu rabla)
5. Că sa fie rentabilă achiziția de tesla conform calculelor tale trebuie sa mergi 200.000 și s-o păstrezi 8 ani. Fa un calcul pentru 4 ani. Mai e rentabil? In 4 ani tesla o sa coste mai puțin decât dusterul. Vin tare din urmă alte tipuri de baterii mult mai performante.
1.RCA-ul este la fel daca BM este 8
2.Nu stiam ca in ultimii ani am mai avut zapezi de 1 m in Bucuresti sa folosim 4×4! Si Dacia Duster nu este 4×4, ci doar 4×3!
3.Din nou irelevat 4×4 vs 2WD!
4.Corect, insa un om normal cumpara masina cu Rabla fie ca este Tesla sau Dacia. Model Y are in mare parte aceeasi garda la sol cu Model 3, deci partea cu SUV-ul este irelevanta!
5.In 8 ani si 200.000 de km platesti 50% mai putin la alimentare, Tesla nu are revizii care la Dacia te costa 1800 lei pe an etc!
Si acum hai sa vorbim de siguranta ( in Dacia mori garantat) sau putere maxima ( Tesla 286 CP vs 114 CP Duster diesel!).
Si da Autolatest nu prea iubeste masinile electrice pentru ca nu avem o infrastrucutura pusa la punct, insa cand mergi pe Tesla deja avem SuperChargere extrem de rapide care incarca 300 km range in 25 de minute!
Duster este un crossover super ok daca avea un pret de achizitie cu 4WD, motor diesel, dotari de top de maxim 16.000 euro, insa masina aia deja costa peste 27.000 euro fara accesorii!
Incredibil la ce discuții s a ajuns! Cum sa compari Tesla cu duster??? E caterinca. Cei care nu vad în tesla o mașină imbatabila raport calitate preț infrastructura de încărcare ai IQ sub 100 clar și un job sub 3000 lei pe luna.