In scurt timp pe piata auto din Romania urmeaza sa intre una dintre cele mai interesante masini de clasa mica hybrid care are mari sanse sa detroneze marci de renume.
Aceasta se numeste MG3 Hybrid+ si este prima masina de clasa mica din Europa full hybrid care are o putere maxima standard de 195 CP, model capabil sa atinga 100 de km/h in doar 8 secunde iar dotarile standard fiind complete.
Conform celor de la MG acest noul MG3 Hybrid+ va avea un pret de 20.000 euro cu TVA inclus, in timp ce intreaga concurenta este complet depasita la capitolul pret si performante.
TOYOTA SI RENAULT SUNT MARII PERDANTI
Si cand spunem asta ne uitam la gama Toyota Yaris Hybrid intr-o versiune de echipare asemanatoare care are un pret la Bucuresti de 31.100 euro TVA inclus, pret care include un motor cu 3 cilindri de 91 CP si cutie CVT, puterea maxima cumulata fiind de 130 CP.
De partea cealalta a baricadei se afla acest noul MG3 Hybrid+ 2024, model care are standard un motor cu 4 cilindri de 1.5 litri MPI si o cutie electrificata care ofera impreuna o putere maxima cumulata de 195 CP si 250+128 de Nm.
Motorul pe benzina are o putere de 100 CP, iar cel electric o putere de 134 CP, ambele propulsoare oferind fara discutii cea mai mare putere de pe piata.
Un alt concurent care urmeaza sa fie afectat de noul MG3 Hybrid+ este Renault Clio E-Tech Hybrid, model care are un motor Nissan cu 4 cilindri de 1.6 litri (95 CP) insa este oferit doar cu o transmisie multimodala cu 4 trepte, putere maxima cumulata fiind de 145 CP.
Pretul de vanzare al lui Clio cu dotari echivalente al unu MG3 este de 26.500 euro TVA inclus, adica Renault-ul este mai scump cu 5.500 euro ca un MG3 Hybrid+, iar un Yaris Hybrid fabricat in Franta ajunge sa fie vandut cu peste 10.000 euro mai scump.
Diferentele de pret, prestatiile pe sosea si garantia de 7 ani fac din MG3 Hybrid+ masina de oras care are mari sanse sa detroneze in Europa constructorii consacrati.
Si daca te-ai gandit la o masina germana te poti uita la un VW Polo 1.0 TSI de 100 CP DSG in versiunea R-Line care din pacate NU ESTE HYBRID si are un pret real cu dotari de peste 32.000 euro.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Te-au suparat tare astia de la Toyota.
Cum sa te superi pe ei cand cer 10.000 euro in plus pentru 65 de CP mai putin?
Daca aduc si MG7 va fi iures si mai sus,nu doar in clasa asta. Raportul pret/ dotari este in favoarea lor. Ramane de vazut cand si daca vor impune taxe impotriva chinezilor,pentru ca altfel masinile europene, mult mai slabe calitativ, vor avea probleme. Mari!