Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Consum Opel Insignia EcoFlex/ gm romania si greenblog, consum minim ecoflex

In traducere Opel Insignia EcoFlex este in proportie de 99% o masina identica cu un exemplar normal care nu are sigla verde pe capacul portbagajului, singurele diferente fiind observate la sincronizarea transmisiei manuale cu 6 rapoarte. Aceste modificari se aseamana in mare cu ce ofera VW pe al sau Passat Bluemotion cu diferenta ca Opel ofera pentru aceasta versiune motorizarea diesel de top.

Economie relativa Pentru a scoate un consum de motorina mult mai mic decat cel al unei masini normale trebuie aplicat un stil de conducere aparte. Pentru inceput trebuie sa mentionam ca valoarea minima afisata de computerul de bord al masinii noastre de 4.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi nu a fost un job usor deoarece motorul CDTI al celor de la GM se aude si se comporta asemenea unuia de generatie veche, insa pentru a avea un consum mimim trebuie aplicate normele de functionare ale unui motor de factura noua.

In limba romana aceste detalii se traduc prin simplu fapt ca motorul lui Opel este foarte zgomotos si aspru la utilizare insa dispune de ultimele tehnologii diesel ale momentului (common-rail si injectie directa).

Transmisie Noul EcoFlex este echipat cu o transmisie manuala cu 6 rapoarte cu o demultiplicare extrem de lunga a vitezelor pentru a permite o autonomie mai mare cu un singur rezervor. Dezavantajul transmisiei se poate observa atunci cand se doreste aplicarea unui stil de conducere mai sportiv, moment cand vitezele foarte lungi duc la un delay destul de mare al raspunsului motorului.

Marele avantaj se poate observa cand se ruleaza pe autostrada in ultima treapta a cutiei cand turatia motorului este mult mai mica in regim de croaziera. Rezultatul se poate observa cel mai bine la statia de realimentare unde consumul mediu scade sesizabil sub valoare de 5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

Consum In ciuda unor valori declarate de celilalti concurenti de 3.5 litri sau chiar 3 litri pentru 100 de km parcursi, masina de fata a demonstrat ca poate consuma mimim 4.5 litri in stilul lui Plattner si un maxim de 10 in aglomeratia infernala a Bucurestiului de la ora 18.00.

PRO

Ne-a placut sunetul motorul diesel CDTI care ne-a reaminti de mai vechiul 2.0 DTI de 101 CP, consumul minim de motorina a fost foarte mic, optinea cresterii raspunsului motorului din meniul computer-ului de bord, rezervor de combustibil generos, regim maxim de croaziera mai mare cu noua transmisie.

CONTRA

Etajarea foarte lunga a vitezelor, zgomot mare al motorului, cursa lunga a schimbatorului de viteze, ergonomie discutabila a comenzilor computerului de bord si a sistemului de navigatie.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente