Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Seful BMW spune ca daca in 2030 motoarele pe benzina si diesel vor disparea, mobilitatea din Europa va ajunga ca in anii 50 dupa razboi

Seful BMW, Oliver Zipse a declarat recent in presa germana ca UE trebuie sa regandeasca strategia de a interice complet vanzarea de masini diesel si pe benzina pentru ca atunci intreaga Europa urmeaza sa intre in recesiune.

Seful BMW, Oliver Zipse, bmw masini diesel 2023, bmw nu renunta la diesel, bmw nu vrea masini electrice, ue probleme interzicere masini motoare termice, ue ingradire mobilitate 2030

Si cand spune recesiune, acesta se refera la faptul ca europeanul de rand nu va avea acces la masina electrica pentru ca aceasta nu are cum sa inlocuiasca actual parc auto din UE, adica acesta trebuie sa renunte la singurul mijloc de transport personal.

Este oficial! BMW nu renunta la motoarele pe benzina si diesel nici in 2030!

In Europa de Vest exista infrastructura rutiera feroviara sau transport cu autobuze extrem de avansata, insa in Europa de Est aceasta este rudimentara.

Romanul de rand nu va mai putea merge in 8 ore de la Constanta pana la Arad cu masina personala, acesta urmand sa parcurga aceeasi distanta cu autocarul sau trenul in 16 ore cu aceelasi cost pe km.

Seful BMW, Oliver Zipse, bmw masini diesel 2023, bmw nu renunta la diesel, bmw nu vrea masini electrice, ue probleme interzicere masini motoare termice, ue ingradire mobilitate 2030

Oliver Zipse spune ca Europa nu trebuie sa devina o zona unde doar masina electrica este importanta si promovata pentru ca exista si alte surse de energie precum hidrogenul sau GPL-ul care nu arunca in atmosfera emisii de CO2 si NO2 la nivelul unui motor diesel clasic, mai ales acum cand energia electrica care intra in bateria unui VW ID3 sau Tesla din Germania este in proportie de 60% MURDARA pentru ca este produsa prin arderea de carbune in termocentrale!

Seful BMW, Oliver Zipse, bmw masini diesel 2023, bmw nu renunta la diesel, bmw nu vrea masini electrice, ue probleme interzicere masini motoare termice, ue ingradire mobilitate 2030

BMW CEO Zipse: “Combustion engine ban leads to uncontrollable distortions”

Aceasta declaratie se traduce prin limitarea mobilitatii pentru europeni care nu-si vor permite sa-si cumpere o masina electrica care sa o inlocuiasca pe cea diesel produsa in anii 2000.

Seful BMW, Oliver Zipse, bmw masini diesel 2023, bmw nu renunta la diesel, bmw nu vrea masini electrice, ue probleme interzicere masini motoare termice, ue ingradire mobilitate 2030

BMW este printe putinii constructori auto din Europa care NU RENUNTA LA DIESEL pentru simplul fapt ca 60% din clientela marcii vrea un diesel de peste 300 CP cu un consum mediu de 6 litri si care sa poata merge cu o singura alimentare peste 800 de km!

Din pacate masinile BMW electrice inca nu se pot apropia de aceste performante indiferent de ce spun fanii electrificarii Europei!

Seful BMW, Oliver Zipse, bmw masini diesel 2023, bmw nu renunta la diesel, bmw nu vrea masini electrice, ue probleme interzicere masini motoare termice, ue ingradire mobilitate 2030

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

17 COMMENTS

  1. Cam asta e clientul tipic bmw: Cu bani murdari, avid de putere mare sa impresioneze “sarakii” din jur, dar care alimentează cu 20-30lei pe tura din pura zgârcenie. O rușine

    • Măi Andrei , tată, nu generaliza . CEO BMW se referă la energia murdară, nu la bani, iar despre alimentat, 145 eur pe plin, nu sunt 20-30 lei ever! Mai precis, peste 74o. Cât despre hp, săracule, 400 nu-i tot una cu 121 ai majorității (dacă-i au și pe ăia) . Și nu, chiar nu trebuie să impresionez un sărac care-mi vede doar găurile evacuărilor mele pe Autobahn.

    • Aventura asta cu motoare electrice a mai eșuat odată, acum câțiva ani buni. Mașina electrică, așa cum este ea astăzi, este un eșec evident. Încarci la priză curent care provine din arderea cărbunelui. Tâmpenie. Ecologiștii vor deveni dictatori, talibani ai bunăstării. Ei au blocat dezvoltarea tehnologiei centralelor atomice, iar acuma… pupă carbunele. Mașina electrică nu-i doar ceea ce se vede, bateria când se epuizează plătești schimbarea ei două treimi din cât a costat mașina. Altă tâmpenie, trebuie să plătești lunar update-ul la multe aplicații, altfel nu beneficiezi de ele. La unele modele chiar și încălzirea scaunelor ține de o aplicație la bord, la care tre’ să plătești abonament :)))

  2. E vorba despre motoarele electrice. Si ce spune cel de la BMW are perfecta dreptate.
    E foarte greu ca motorul electric sa-l inlocuiasca pe cel termic. Si ma bucur ca BMW nu renunta din 2030 la fabricarea motoarelor pe benzina si pe motorina.

  3. Este bine ca mașinile electrice sa câștige teren,asa se poate realiza un echilibru între mașini poluante și cele mai puțin poluante.Este nevoie de multe zeci de ani sa se poată renunță definitiv la motoarele termice.

  4. Sunt de acord cu BMW au o mare dreptate cele mai bune motore sunt diesel si petrol hai sa luptam sa nu cumparam electric sunt cele mai proaste masini iubesc diesel este nr 1 bravo BMW tinetio tot asa haideti companii mari sa luptati impreuna nu va lasati calcati in picioare va iubesc BMW acuma am wolkswagen cc dar caca castigati BMW pe viitor ma dau pe BMW va iubesc .

  5. Sunt de acord în totalitate cu ceea ce spune șeful BMW, chiar dacă nu sunt nici pe departe un fan al mărcii! Nu putem renunța deocamdată la fabricarea mașinilor pe benzina și diesel. Deocamdată mașinile electrice nu și-au dovedit fiabilitatea. Autonomia lor este cu totul alta decât cea declarată iar pentru mine, timpul este foarte important.

  6. În Europa doar orgoliul celor de la BMV(bavarezilor) și cei de la Mercedes pot schimba ceva în materie de auto .Toți care se încăpățânează cu , electricieni vor da faliment . Să vedeți țipete când trebuie sa schimbe bateriile….:)

  7. Nu e vremea mașinilor electrice.Nu mă refer la poluare sau producere de curent prin poluare.Ma refer la autonomie.Cand o sa ai o baterie de 20 cm pe 10 cm care sa tina 300 km și să mai ai incă 4 in portbagaj ,sa le schimbi ,scoți una bagi alta,atunci va veni vremea electricelor .Cu răbdare se va ajunge la micșorarea bateriei .Dar acum mașinile electrice sunt pionierii mobilității fara poluare.Cine știe ce ne rezerva viitorul .Vine unul cu un creier mare și revolutionează tot.

  8. Dupa cativa ani de preturi imense la masini Ice sau ev, anul 2024 o sa fie competitie mare intre prpducatori. Deja tesla a revenit la preturile dinainte de pandemie. Vin prooducatorii chinezi cu masini ieftine si acceptabile. Cat despre 800km cu un plin, cati merg atata? Majorotatea conduc zilnic dus intors serviciu plus supermarket, poate o mica vacanta la mare/munte. Deja vine nio cu incarcare rapida de 270km in 5 min. Tesla o sa tot scada preturile si ii forteaza si pe ceilalti sa scada, dar tesla e singura care nu da faliment daca scade preturile. De asta bmw zice de masini ice, ca nu pot concura cu celelalte masini electrice la pret. Au stat prea mult si nu au investit in masini electrice, si acum tesla si prpducatorii chinezi vin cu masini acceptabile la preturi ok. Putini sunt cei care conduc cu viteza mare sau multi km dintr o data. Pt majoritatea oferta de acum e ok, trebuie sa mai scads preturile si asta se va intampla din 2024, unde volumul de vanzari masini electrice va fi destul de mare, competitie mare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente