Acest statement este incredibil dupa ce majoritatea fabricantilor auto din Europa au sustiut in ultimii 10 ani trecerea fortata de la motoarele diesel la cele electrice.
Acum, la 10 ani de la DieseGate vedem ca principala problema pentru intreaga industrie auto europeana este chiar UE prin directivele GreenDeal menite sa anihileze fara drept de apel aceasta industrie pana in 2035.

Potrivit noului șef Stellantis, Antonio Filosa China nu este într-adevăr ceva de care ar trebui să se teamă Europa, arătând cu degetul spre Bruxelles.
Există 256 de milioane de mașini pe drumurile europene, dintre care 150 de milioane sunt mai vechi de doisprezece ani. Ei poluează aerul mult mai mult decât vehiculele moderne”, spune Filosa într-un interviu.
Cu toate acestea, Europoliticienii pretind că sute de milioane de oameni vor trece brusc la mașini electrice noi, care vor fi mai puțin utilizabile pentru ei în realitate și totuși vor plăti de multe ori mai mult pentru ei. Cum poate cineva să gândească realist acest lucru?

Practic, în fiecare zi, mecanismele care conduc la o interdicție practic completă a vânzării de mașini cu combustie rămân în vigoare slăbesc Europa și consolidează China.
Clientela locală va deveni din ce în ce mai îndrăgită de mașinile din China pentru ca mărcile europene pe care le-au cumpărat de până acum vor fi prea scumpe pentru ei.
Amenințarea chineză poate deveni în cele din urmă o realitate, dar numai pentru că Bruxelles-ul pregătește în mod constant calea pentru aceasta.

UE a decis ca din 2035 nu se vor mai vinde masini pe benzina si motorina in Romania











