Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Romanii nu vor masini electrice sau masini cu motore cu 3 cilindri! Prefera vechile motoare chiar daca au 300.000 de km la bord

Autolatest vine din nou si atrage atentia celor care vand, sau celor care inca mai spera ca nu este criza in Romania, de faptul ca romanul de rand nu-si mai permite sa-si cumpere o masina noua pentru ca este prea scumpa si pentru ca nu prea mai exista masini noi cu motoare serioase.

Arhanghelii masinilor electrice trebuie sa stea linistiti pentru ca din 8 milioane de masini inmatriculare in Romania si peste 4 milioane detinute de romanii din afara tarii, doar 15.000 de unitati sunt electrice, ADICA ZERO RAPORTAT LA PARCUL AUTO REAL!

DE CE ROMANII NU VOR MASINI NOI CU RABLA?

ce masini prefera romanii, masini vechi romania 2022, criza economica piata auto, romanul prefera masini puternice, autolatest

In primul rand, vedem cum programul Rabla Classic si Rabla Plus este promovat drept o “gura de aer sau un discount senzational” pentru romanul de rand, insa realitate crunta pentru dealeri este ca romanul nu-si mai permite sa cumpere o masina NOUA NICI CU RABLA!

ce masini prefera romanii, masini vechi romania 2022, criza economica piata auto, romanul prefera masini puternice, autolatest

Un Logan cu dotari a ajuns sa fie vandut cu peste 17.000 euro in cea mai tara tara din Uniunea Europeana ( Romania), iar cei 2.800 euro dati de stat sunt “frectie la picior de lemn” petru clienti.

Renault Safrane, 30 de ani de Renault Safrane, pret Renault Safrane, test drive Renault Safrane, drive test, consum, motoare volvo Renault Safrane, 0-100, safrane biturbo 2022 ,Renault Safrane autolatest

De fapt, Rabla a devenit un AJUTOR DAT DE STAT DEALERILOR AUTO care au crescut pretul masinii exact cu valoarea progamului Rabla, adica profitul lor a crescut exact cu valoare programului plus profitul normal din vanzarea masinii noi!

ROMANUL NU VREA MASINI CU MOTOARE CU 3 CILINDRI!

Porsche Cayenne 1, probleme Porsche Cayenne, istorie Porsche Cayenne, consum Porsche Cayenne, probleme motoare, autolatest

In afara de vechiul Logan 0.9 TCe de 90 CP care a fost fara discutii o motorizare extrem de fiabila in timp, toate motoarele cu 3 cilindri vandute in Europa au fost extrem de slabe, au avut un consum exagerat si au costuri de mentenanta incredibil de mari fata de motoarele de generatie mai veche din anii 2000.

Aici este de fapt marea problema a industriei auto din Europa care face totul ca motoarele pe benzina sa fie compatibile cu ultimele norme de poluare Euro 6 ale UE, norme exagerate cand ne uitam la Temp A de Temp D cu OPF si injectii directe extrem de complexe si putin fiabile in timp.

Romanul de rand “plange” cand trebuie sa renunte la vechiul 1.9 TDI sau chiar la vechiul 1.6 MPI la VW AG, sau 1.8 125 CP Ecotec, 1.6 TDCI la Ford sau la 1.9 CDTI la GM, sau chiar si la 1.6 dCI 130 CP sau 1.6 16V 105 CP la Renault. 

Fiabilitatea motoarelor de generatie veche este recunoscuta de toti, iar producatorii in prezent nu mai pot, sau nu mai vor sa produca aceste motoare pentru ca forteaza electrificarea parcului auto.

Rezultatul este acela ca Romania a decis sa-si pastreze masinile vechi cu motoare serioase pentru ca sunt usor de intretinut si au performante reale mult peste oferta 2022.

Singurele motoare cu 4 cilindri de doi litri care inca se mai vand mai sunt regasite la Mazda si la germanii BMW, Audi si Mercedes-Bens, insa la germani deja vorbim de un cost real de peste 50.000 euro pentru o asemenea motorizare.

Si un alt detaliu usor trecut cu vederea de cei care vor ca dealerii sa vanda cat mai multe masini noi cu 3 cilindri este acela ca romanul prefera o masina puternica chiar daca are o vechime considerabila!

Echipa Monteaza GPL ofera noua instalatie GPL Tomasetto dedicata noii generatii de masini Dacia Logan III. Este vorba evident de noul Logan cu motorizarea 1.0 TCe care vine de fabrica FARA GPL, respectiv singurul model Logan care poate sa primeasca o transmisie automata de tipul CVT. Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, pret instalatie gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP, montaj gaz noul logan 2022, instalatii gpl 2022, monteaza gpl logan 2022, oferta gpl logan 2022 Solutia tehnica aleasa pentru acest motor este o instalatie Tomasetto STAG profesionala cu injectoare individiale pe fiecare cilindru in parte care permite un comportament de top cand transmisia CVT schimba rapoartele in zona rosie a turometrului. Aici specialistii MonteazaGPL ofera o setare speciala dedicata masinilor cu transmisie automata CVT pentru o fiabilitate de top chiar si cand motorul ajunge la 400.000 de km! Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, pret instalatie gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP, montaj gaz noul logan 2022, instalatii gpl 2022, monteaza gpl logan 2022, oferta gpl logan 2022 DE CE MONTEAZA GPL? -Avem cele mai moderne unitati service GPL din Romania -Avem cea mai mare garantie din Romania pentru o instalatie de GPL ( 3 sau 4 ani fara limita de km!) -Consultanta tehnica gratuita inainte de achizitia masinii! –Consultanta Tehnica GRATUITA pentru alegerea tipului instalatiei auto de gaz Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, pret instalatie gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP, montaj gaz noul logan 2022, instalatii gpl 2022, monteaza gpl logan 2022, oferta gpl logan 2022 -Cea mai ieftina revizie pentru GPL din Romania -Suntem importatarorul instalatiilor GPL Tomasetto, in Romania -Avem posibilitatea sa montam cu discount pentru flote instalatii GPL -Avem cel mai bun raport pret-performanta-costuri pentru instalatiile noastre –NU MONTAM INSTALATII TURCESTI Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP 2022, pret instalatie gpl tomasetto Dacia Logan III 1.0 TCe 90 CP, montaj gaz noul logan 2022, instalatii gpl 2022, monteaza gpl logan 2022, oferta gpl logan 2022 service gpl romania, cel mai mare service gpl, centru gpl romania, cel mai mare centru gpl bucuresti, cel mai bun service gpl romania, cea mai buna instalatie gpl romania, instalatii gpl tomasetto, instalatii gpl agc, instalatii gpl zenit, instalatie gpl 3 ani garantie, gpl sector 6, unde montez gpl bucuresti, gpl ploiesti, gpl ialomita, gpl calarasi, gpl alexandria, gpl, ilfov, gpl targoviste, gpl vitan, gpl luica, gpl autovit, gpl chitila,#gpldacialogan #gplogansce #gpltomasettologan2019 #logan 1.0 sce 2020 #tomasetto dacia 1.0 sce 2020 #tomasettologaneuro6 #ceamaibunainstalatiegpllogan2020 #daciatce100cp instalatiigplbucuresti instalatiigplsector6 #montrazagpl service gpl bucuresti monteazagpl bucuresti consum gpl dacia logan, Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, oferta Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus, tomasetto profesionala stag, oferta tomasetto 2020, reducere pret tomasetto stag, consum Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus, pret logan Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, montaj durata Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, ac 01 valtek hana SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI: 3 ani garantie fara limita de km! Tel:+ 0721.910.970 De Luni-Vineri interval 10-19.00 Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, oferta Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus, tomasetto profesionala stag, oferta tomasetto 2020, reducere pret tomasetto stag, consum Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus, pret logan Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, montaj durata Tomasetto Profesionala STAG 200 Plus 2020, ac 01 valtek hana

Este greu sa te dai jos de pe un diesel de 220 CP si 500 de Nm si sa te urci pe un L3 turbo pe benzina de 120 de CP extrem de lent!

Mai jos cum accelereaza un BMW de acum 10 ani diesel vs un Duster 1.0 TCe sau o Octavia 1.0 TSI 2022!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

13 COMMENTS

  1. Ca de obicei românii fac pipi contra vântului…Deși piesele de schimb bune se găsesc rar și sunt scumpe (se știe că nu mai sunt așa bune nici astea ca cele originale ,care au fost la primul montaj pe mașină),deși manopera a crescuta enorm in Romania fără să vina la pachet și cu garanții,profesionalism și alte beneficii (servire rapidă,amabilitate,etc) și cu toate că suntem conștienți că nu mai poate tine mult un astfel de motor cârpit și vechi(deși unele exemplare ajung și la 1 milion de km,bine îngrijite și exploatate corespunzător zi de zi),tot curățăm Europa de hârburi….De necrezut câtă lipsa de luciditate !Totul vine din lipsa de judecată ,pt că învățământul românesc funcționează doar pe memorare…Ce faci când pica o componentă și nu se mai găsesc nici în magazin fiind modele vechi ? Iei piese deja uzate de pe alte mașini SH ?Dar când pica alte cele? Că o mașină nu reprezintă doar motorul…S-au văzut atâtea cazuri de mașini arse ,din cauza inst electrice vechi ori chiar care au luat foc din mers ,din cauza vreunei etanșări care a cedat ,etc.Vai de capul nostru !Sa nu mai vb de frane,directie și de poluare…

    • Adica, dupa tine poporul roman este PROST?? Prietene romanul de rand cumpara SH pentru ca este sarac si nu vrea sa faca rate pe 10 ani la o mizerie de masina noua care se strica in masa chiar si in garantie!

    • Nu stiu ce experienta ai cu masinile, dar vad ca lansezi comentarii si vreau sa te contrazic, eu fiind retromobilist activ si avind o experienta de peste 43 ani de conducere si peste 60 masini detinute.
      In primul rind masinile actuale sint niste bidoane de plastic chinezesc, de proasta calitate, cu mari probleme la distributie (BMW sau MB cu lant rupt la 100 k km de ex. si multe altele pe care ti le pot povesti de la un mecanic din reprezentanta BMW), plastice de proasta calitate, consum de ulei dupa 50.000 km din cauza intervalului mare de revizie de 20-30k km recomandat de reprezentante (se reduce durata de viata a motorului) deci daca masina mai functioneaza dupa iesirea din perioada de garantie ai mare noroc. Sa nu mai zic de rata de pierdere de valoare de la an la an. In concluzie o masina noua este o paguba din start, sa nu mai zic de cele pe curent care sint avantajoase doar in oras si prin faptul ca nu se plateste incarcare inca peste tot.
      Masinile fabricate intre 1980-2000 aveau probleme cu rugina nu si cu motorul, mai ales cele pe benzina, simple, fiabile, usor de intretinut (ex. Porsche 944, BMW e30, e36, e46, MB 190, Audi 80, VW Golf 2, etc), piese se gasesc chiar si acum fara probleme la preturi normale.
      Caut de la inceputul anului o masina pina in 1993 sa o fac istorica pe site-uri de afara preturile au crescut fata de anul trecut cu 20-50% pe putin, in Ro se gasesc doar cazane modificate si cocalarite la preturi inacceptabile pentru ca niste copii cretini schimba suspensii, motoare, esapamente, roti far nici o logica tehnica si apoi vor sa le vinda.

  2. Ecoboost 1.0 de la Ford a fost motorul anului in Europa ani buni.
    De TCE-urile de la Renault stiu ca multi se plang de consumul de ulei.

  3. Eu am renunțat la o benzina din 2015 cu la 56.000 km 125 CP, ultimul motor in 4 pistoane și am cumpărat un diesel din 2012 la 78.000 km, 150 CP 340Nm. Dieselul euro 5 baga motorina in ulei și are 3 semne pe joja de ulei: minim, maxim și al treilea semn când trebuie sa schimbi Urgent uleiul sa nu strici motorul!

  4. Bravo AUTOLATEST pt comentariu….nota 10…👍🙏🏻👏👏….nu mai încercați să promovați ” cutiuțele astea electrice, că nu merge pe la noi…..de dus la piață 1, 2 persoane si sa te plimbi pe la Unirii de ” figuri” pe la pizzerie….asta-i mașina electrică….👎👎 bateria cât trei sferturi din mașină, iarna cu 4 persoane la munte….ZERRO….și multe alte minusuri.. eu unu sunt posesor de celebrul Vw Passat 1.9 TDI PD 131 cp…..si nu il dau pe nici o electrică….este a mea din 2007 și mă mândresc cu ea…👍🇩🇪 Tank German

  5. Johnny Dynacord Acrii tari îs strugurii!!! Tu rămâi cu tancul ăla poate cu fum negru! Acrii domnule, acrii! Altfel zis, articol tendențios scris de cineva care vede realitatea doar din punctul lui de vedere. Dar toate inovațiile, tehnologiile, senzorii, camerele, confortul, siguranța… costă! Da, motoarele sunt mai slabe, deoarece și cei care cumpără noi se hotărăsc să își schimbe mașina mai des și de aceia nu se mai investește în fiabilitate. Zic și eu!

  6. Deci, parcul de electrice este 0,18 % adică fix pix.
    Este evident că pentru românul obișnuit, adică marea masă care face max. 15k km pe an nu e rentabilă electrica pt că nu se amortizează niciodată. Și mai mult, ieși grav în pierdere față de una pe benzină pe care o ai deja. Cu toată propaganda asta făcută de unii, nu va crește semnificativ, numărul troacelor electrice!

  7. Scump si prost: acum 4 – 5 ani, un Logan decent costa nou, in jur de 8000 de euro iar acum porneste de la 13000. Pana si Spring-ul electric cu tot cu bonusul de la stat depaseste 10000 de euro, cand la lansare il puteai comanda cu un pic peste 7000 de euro (sunt curios daca l-ar cumpara cineva la pretul intreg fara bonusuri si prime de la stat). Si nu, nu sunt acri strugurii. Sunt doar scumpi si de proasta calitate.

  8. Multa electronica, plastice proaste, tabla mai subtire, motoare de jucarie, arhitectura jalnica cu spatiu mai putin ptr pasagerii din spate.
    Ce sunt pe 4 roti, azi nu se mai numesc “masini”.
    Ce e fabricat pana in 2010-2012 se mai pot numi “masini”. Valabil ptr toate marcile.
    Service urile sunt depasite, nu au soft uri sa faca o diagnoza de calitate.
    Surprinzator, autoturismele noi polueaza mai mult ca cele vechi; de la procesul de fabricatie al componentelor si pana la utilizare. Luati exemplu bateriile electricelor, cautati sa vedeti si intelegeti cum se fabrica si ce inseamna sa extragi atatea componente, inclusiv cip urile.
    Si mai e un detaliu f important : masinile mai vechi nu au soft uri prin care producatorii sau statul sa le poata controla de la distanta. Acesta e principalul motiv ptr care forteaza innoirea parcului (un principiu asemanator ca al fortarii populatiei sa se vaccineze ca animalele, in masa, fara vreo logica medicala ci doar invocarea “pandemiei”).
    Invatati sa mai cititi printre randuri si sa vedeti dincolo de aparent !
    Sa fiti sanatosi la suflet si minte !

  9. cred ca 1,9 wag sau 2,0 hdi sunt pt cel putin 10 ani de baza apoi daca e vorba de oxigen ce o sa facem cu tonele de baterii dupa electrice sau cu placile fotovoltaice

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente